Sinds ik geen abo meer heb bij Toon merk ik dat de metingen vanuit Eneco zelf niet meer kloppen (inmiddels opgelost/rekenfout van mij).
Het is alsof ze de productie van de zonnepanelen welke naar mijn thuisbatterij gaan ineens optellen bij mijn verbruik.
Meer mensen last van met een thuisbatterij?
Solar Edge complete installatie met 3 fase Inline Meter
Wie wijkt af? In de nacht met weinig zon laad ik mijn SE Home thuisbatterij volledig op van 13,8kWh. Overdag verbruik ik dat. Ik kan dan nooit aan de 17kWh verbruik komen.
Tel de "naar batterij" bij mijn verbruik op. Dat is 17,04kWh. Dat is niet zoals het hoort want de batterij is mijn eigen opslag en niet van hun. Tweede screenshot vanuit mijn Eneco omgeving.
:strip_exif()/f/image/cCO9NICqp5XaqEi6zgWg7Hp4.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is alsof ze de productie van de zonnepanelen welke naar mijn thuisbatterij gaan ineens optellen bij mijn verbruik.
Meer mensen last van met een thuisbatterij?
Solar Edge complete installatie met 3 fase Inline Meter
Wie wijkt af? In de nacht met weinig zon laad ik mijn SE Home thuisbatterij volledig op van 13,8kWh. Overdag verbruik ik dat. Ik kan dan nooit aan de 17kWh verbruik komen.
Tel de "naar batterij" bij mijn verbruik op. Dat is 17,04kWh. Dat is niet zoals het hoort want de batterij is mijn eigen opslag en niet van hun. Tweede screenshot vanuit mijn Eneco omgeving.
:strip_exif()/f/image/cCO9NICqp5XaqEi6zgWg7Hp4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wrv7F99R3pnD7SBRLTqCkwIg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tztrJCBLbdqWT3SNYlETV6XX.jpg?f=fotoalbum_large)