Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ziggo contract niet verlengd, vertraging oplevering KPN

Pagina: 1
Acties:

• CalvinStengs
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-11 13:30
Ik heb mijn Ziggo contract niet verlengd en op de datum dat het afloopt dan laten stoppen.
Krijg echter rijkelijk laat van Online.nl (de nieuwe internet provider waar ik naar over stap) het bericht dat oplevering vertraging heeft omdat KPN een nieuwe datum later pas bekend maakt waarop je internetabonnement wordt geleverd. Gezien ik zelf bij Ziggo de beëindigingsdatum heb vast gelegd zal ik dus een tijdje zonder internet zitten of loopt het internet vanaf de beëindigingsdatum altijd nog een paar dagjes door?

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:05
Normaal stopt de dienst ergens op de dag van de beëindigingsdatum.
Is er bij online geen tijdelijk 4/5G modem beschikbaar om de tijd te overbruggen aangezien de fout aan hun kant zit?

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 19:18
In de tussentijd bij Odido Klik&Klaar gebruiken kan een oplossing zijn.

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:58
Bel Ziggo op en vraag of het abonnement iets later stopgezet kan worden?

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:54
CalvinStengs schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 13:26:
Ik heb mijn Ziggo contract niet verlengd en op de datum dat het afloopt dan laten stoppen.
Krijg echter rijkelijk laat van Online.nl (de nieuwe internet provider waar ik naar over stap) het bericht dat oplevering vertraging heeft omdat KPN een nieuwe datum later pas bekend maakt waarop je internetabonnement wordt geleverd. Gezien ik zelf bij Ziggo de beëindigingsdatum heb vast gelegd zal ik dus een tijdje zonder internet zitten of loopt het internet vanaf de beëindigingsdatum altijd nog een paar dagjes door?
Voor wat betreft je laatste vraag, ik ben onlangs weggegaan bij Ziggo, ik kreeg op de dag van beëindiging om 4.00 een sms, en het lijkt er sterk op, dat dat ook het moment was waarop mijn internet ermee gestopt is. Mijn Sonos had om 6.00 uur in ieder geval geen internet meer.

Kortom, ze wachten niet eens tot tijdens kantoortijden om je van het netwerk af te gooien.
Persoonlijk zou ik voor de tip hierboven gaan en Klik & Klaar bestellen om de tijd te overbruggen.

iRacing Profiel