Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• megabeat
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:51
Ik zoek een?
Headset voor PC gebruik met goede lage weergave (niet overdreven maar wel flink aanwezig) maar wel qua geluid een goede verbetering van mijn huidige vmoda crossfade m100.

Bij voorkeur bedraad, zonder ANC en als het kan met mic. open of closed back maakt niet uit

Ik heb voorheen meerdere Sennheisers gehad (oa 558) en nu dus een v-moda crossfade m100 die echt uitelkaar valt. Aangesloten op een simpele dragonfly red en verder geen poespas. Micorofoon is een v-moda boompro.

Voor portable heb ik een Sony XM-4 die ik weinig gebruik.

Wat is je budget?
budget 500 (rek is mogelijk) euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......

- pc gebruik (muziek/bellen)
- af en toe een game

Wat heb je zelf al gevonden?

- nieuwe vmoda m200 of m100 master: lijken allemaal vrij vlak qua geluid en na de overname door Roland niet zo interessant merk meer
- mijn xm4 gebruiken: qua geluid niet de upgrade die ik zoek, is een soort sidegrade op mijn m100
- terug naar een Sennheiser: waren in mijn tijd ook vrij valk qua lage weergave
- ik zie op fora veel beyerdynamics, maar ik vraag me af of dat is wat ik zoek
- of gewoon mijn m100 met lijm vastmaken en fixen, qua geluid nog steeds goed genoeg maar de stukken vallen er vanaf

Welke vragen heb je hier nog over?

iemand van jullie een goede suggestie voor een merkbare upgrade?

Alle reacties

• KernelPanic
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:03
In jouw budget zou ik momenteel zeggen de Fiio FT1, of inderdaad Byerdynamics. Waarbij de Byers vaak wat neutraler zijn denk ik dat je beter uit bent bij de Fiio