ATMT502 afstandbediening reageert niet meer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• hmk86
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18-11 16:29
Goedendag,

Mijn ATMT502 afstandsbediening is gestopt met werken nadat de batterij leeg was. Na het vervangen van de batterij deed deze het soms wel/soms niet. Momenteel weer helemaal niet.
Het rode lampje naast RF brandt wel als ik ergens op klik, maar niks reageert. Opnieuw koppelen lukt mij ook niet meer. Iemand enig idee?

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je geeft wel erg weinig informatie en dat betekent dat ik alleen maar generieke tips kan geven:
- Check of de batterij wel vol is.
- Check of de batterij wel goed contact maakt. Maak de batterij en pinnetjes schoon en buig eventueel de pinnetjes wat bij zodat deze harder tegen de batterij drukken.
- Reset de afstandsbediening volledig naar fabrieksinstellingen en stel deze opnieuw in. Doe dat ook met de gekoppelde apparatuur.
- Check de handleiding voor andere troubleshooting tips.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• hmk86
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 18-11 16:29
Room42 schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:42:
Je geeft wel erg weinig informatie en dat betekent dat ik alleen maar generieke tips kan geven:
- Check of de batterij wel vol is.
- Check of de batterij wel goed contact maakt. Maak de batterij en pinnetjes schoon en buig eventueel de pinnetjes wat bij zodat deze harder tegen de batterij drukken.
- Reset de afstandsbediening volledig naar fabrieksinstellingen en stel deze opnieuw in. Doe dat ook met de gekoppelde apparatuur.
- Check de handleiding voor andere troubleshooting tips.
Je hebt gelijk:
- batterijen beide vervangen
- check, zit prima en afstandbedieining houdt ook gewoon z'n tijd
- dit kan ik dus niet vinden in de handleiding hoe dit zou moeten
- handleiding al doorgenomen

Hij doet het momenteel weer, heb nu 1 ontvangen opnieuw aangemeld. De overige ontvangers krijgen nu ook weer signaal als ik de afstandsbediening gebruik. Vraag is alleen voor hoe lang.