Op dit moment staat mijn tv op het tv meubel (41cm hoog) met daarvoor liggend de Sonos Arc Ultra soundbar:
/f/image/l6hCjyE5AaKtP5PGVm9KBySb.png?f=fotoalbum_large)
(Let niet op de troep).
De tv betreft de Samsung S95D 65". Goed om te vermelden: ik ben van plan om volgend jaar voor de nieuwe (nog niet aangekondigde) Samsung topmodel te gaan, de S95G en dan de 77" schermgrootte.
Mijn vraag is nu eigenlijk hoe hoog zouden jullie de tv adviseren, gezien vanuit het hart van de tv tot aan de grond? Ik heb het ook aan AI gevraagd en "het" adviseert 108cm:
/f/image/J7gv5kjFdYnooKUYPRKZzvXF.png?f=fotoalbum_large)
Omdat wel is gebleken dat je AI altijd moet controleren, hoop ik van jullie nog wat advies te krijgen voordat ik gaten ga boren.
/f/image/l6hCjyE5AaKtP5PGVm9KBySb.png?f=fotoalbum_large)
(Let niet op de troep).
De tv betreft de Samsung S95D 65". Goed om te vermelden: ik ben van plan om volgend jaar voor de nieuwe (nog niet aangekondigde) Samsung topmodel te gaan, de S95G en dan de 77" schermgrootte.
Mijn vraag is nu eigenlijk hoe hoog zouden jullie de tv adviseren, gezien vanuit het hart van de tv tot aan de grond? Ik heb het ook aan AI gevraagd en "het" adviseert 108cm:
/f/image/J7gv5kjFdYnooKUYPRKZzvXF.png?f=fotoalbum_large)
Omdat wel is gebleken dat je AI altijd moet controleren, hoop ik van jullie nog wat advies te krijgen voordat ik gaten ga boren.
/f/image/cGm2YqU2OQSZta0scWpjdzJy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0ytiyaPF1CVr1Gql0ljQkU7G.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nmrv8VqvW9qJhMSkLPXvwMv6.png?f=fotoalbum_large)