Laptops en systemen > PC's > PC-type 'Haai'

Pagina: 1
Acties:

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32
Ik was wat aan het rondsnuffelen in de pricewatch toen ik tussen de filters het PC-type 'Haai' tegenkwam.. whut :?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zb2e5n0NYPMwVwlTTKCVYFRN4PU=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/qSPYyFzRMBduVhwFyUXZE6qE.png?f=user_large

Ok, blijkbaar is er een PC in de vorm van een haai.. erg leuk voor de liefhebber maar is het echt zinvol om hier een apart PC-Type voor te definiëren? :+

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kunnen dergelijke behuizingen (net als bijv. die stoomlocomotief) niet onder een aparte categorie "overig" gezet worden?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Cheezus Dat was een geintje bij het toevoegen ;) Ik heb er Special build van gemaakt, waar ik ook uitvoering: Cooler Master Sneaker X I7 4070TI onder heb gezet.

@Raven Ik kan geen stoomlocomotief vinden, heb je een linkje? Of bedoelde je een stoom-machine? :+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie uitvoering: Lian Li PC-CK101 (Premium)

edit: product: Lian Li PC-T1 is er ook nog, de Spider.

[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 10-12-2025 17:17 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Raven Ah, maar dat zijn behuizingen, geen pc's. Bij behuizingen wordt de naam bepaald aan de hand van de (verhouding van) afmetingen. Gezien die allang geen prijzen meer hebben, ga ik daar verder geen moeite insteken.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Glaanie Oops, dat was mij niet opgevallen |:(

Oscar Wilde

Pagina: 1