Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• LamoKancho
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 20-11 14:46
Ik heb onlangs een CarPlay-systeem besteld bij Carplaywereld voor mijn Volkswagen Caddy (link hieronder).
https://www.carplaywereld...pple-carplay-android-auto

Het systeem werkt tot nu toe uitstekend en ik ben positief verrast over de functionaliteit en prestaties. Alleen loop ik tegen één klein probleem aan: de stuurbediening reageert niet zoals verwacht. Ik heb zelf al het een en ander geprobeerd, maar zonder succes.

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met dit soort systemen of specifiek met stuurbedieningsinterfaces? Alle tips of mogelijke oorzaken zijn welkom!

Beste antwoord (via LamoKancho op 17-11-2025 16:18)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ligt meestal aan het canbus ding, contact zoeken met de leverancier is het beste.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ligt meestal aan het canbus ding, contact zoeken met de leverancier is het beste.

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:25
LamoKancho schreef op maandag 17 november 2025 @ 14:07:
Het systeem werkt tot nu toe uitstekend en ik ben positief verrast over de functionaliteit en prestaties. Alleen loop ik tegen één klein probleem aan: de stuurbediening reageert niet zoals verwacht. Ik heb zelf al het een en ander geprobeerd, maar zonder succes.
Graag ook vermelden wat je al hebt geprobeerd (zonder succes) en wat er juist niet werkt?

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:34
Kan je wat preciezer aangeven wat jij dan verwacht en wat het systeem daadwerkelijk doet?