Anker 535 Solar Generator: Solar panel aansluiting past niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-12 23:46

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een paar van die Anker 535 batterijen gekocht incl. "bijpassende solar panelen". Tenminste, het werd als set verkocht op de Anker website. Maar nu wilde ik vandaag even de boel lekker aansluiten, blijkt die hele aansluiting op de solar panel helemaal niet te passen op de batterij.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/26GVmHrP/IMG-0107.jpg

Ik heb me rot gezocht naar een adapter in de doos van de solarpanel, maar het zit er echt niet in.
Nu heb ik Anker best hoog zitten, maar dit is toch wel iets waar ik mijn bedenkingen bij heb. Hoe kunnen ze nou zoiets als set verkopen? Er zal vast wel een adapter bestaan ervoor (al zou ik niet weten welke), maar dit verkoop je toch niet zo? Of zie ik iets over het hoofd? De dc in op de batterij is toch echt een ronde ingang. Ik zie nergens een ingang waar deze plug in kan.

Wie weet hoe deze plug genoemd wordt en welke adapter ik moet gaan kopen?

Beste antwoord (via Yzord op 17-11-2025 13:13)

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:20
Ben je aan het trollen of moet ik je die adapter op de grond even highlighten in Paint.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• XelaRetak
Ben je aan het trollen of moet ik je die adapter op de grond even highlighten in Paint.

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
WTF hahaha...uhm...bah bah lol

• XelaRetak
Happy to help :+

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Topicstarter
echt serieus, 15-20min lopen zoeken naar dat ding haha. Echt, tijd voor een bril 8)7

• XelaRetak
Yzord schreef op maandag 17 november 2025 @ 13:16:
[...]

echt serieus, 15-20min lopen zoeken naar dat ding haha. Echt, tijd voor een bril 8)7
Nouja, zodat je er nog wat aan hebt: die plug heet XT30/60/90 afhankelijk van het formaat.
Pagina: 1