Toon posts:

Leveringsproblemen IBM 60GXP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb nu dus 3x IBM 60GXP voor de tweede keer , want had hem eerst bij Hardwarezone besteld ... maar die komen naar 3 dagen aankakken dat ze ze niet meer hebben...
heb ze nu bij 1Too besteld , en bij die site verdwijnt dus het bestel buttontje als die niet meer op voorraad is ... had dus gewoon besteld , check daarna de site is die ook weer weg ( die button ) heb dus het idee dat de productie van de snelste IDE serie een beetje vertraagd word :D hopelijk krijg ik ze nu wel alle drie binnen ...

en over die uitval van IBMS ... tsja dat kan met elke schijf gebeuren ... en mocht die van mij er last van hebben ... dan gaat tie toch lekker retour :)

• TheGhostInc
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je hebt het hier zeker over de 40GB versie?

Maar denk idd. dat het ding niet aan te slepen is.
De IBM is gewoon een van de goedkopere 7200 rpm schijven, en nog lekker snel ook.
Alleen die uitval is een probleempje, maar hierdoor zou er ook een tekort aan schijven kunnen ontstaan. 5% uitval levert dan wel meteen een tekort op van 10% aangezien de uitgevallen schijven weer vervangen moeten worden.

Denk dat je gewoon even geduld moet hebben.
Ze zullen Of binnenkort met een nieuwe serie komen Of gewoon binnenkort een nieuwe zending binnenkrijgen.

(er zijn niet zo heel veel leveranciers van dit soort spullen, als de normale importeur zonder zit dan heeft eigenlijk niemand ze meer in NL, aangezien de importeur vaak voorrang krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
het zijn gewoon lekkere goedkope schijfjes :) Deskstars Rulez

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 september 2001 10:59 schreef TheGhostInc het volgende:
Alleen die uitval is een probleempje, maar hierdoor zou er ook een tekort aan schijven kunnen ontstaan. 5% uitval levert dan wel meteen een tekort op van 10% aangezien de uitgevallen schijven weer vervangen moeten worden.
Sinds wanneer levert uitval automatisch een tekort op?
En die schijven hoeven niet dubbel vervangen te worden hoor.

Verwijderd

IBM schijven zijn idd erg lekker. Ik heb een DTLA 30 GB die bad sectors kreeg en de noodzaak om een nieuwe schijf te kopen om de vervanging ervan te overbruggen was dus erg hoog. Nu heb ik een Maxtor DM60+ 60 GB en die voelt toch gewoon minder snel aan, terwijl hij in benchmarks niet veel onder doet voor de 75 GXP.

Als ik mijn vervangende schijf binnen heb ga ik zeker overwegen om WindowsXP en andere programma's op die IBM te zetten.

Ik hoop voor je dat de schijven snel binnen zijn.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Probeer ergens anders te bestellen hier ofzo www.europc.nl
Pagina: 1