Hallo mensen,
Ik heb 3-fasen + zonnepanelen + thuisaccu en een dynamisch contract voor electriciteit.
(Gas betrek ik bij een andere aanbieder, dus staat hier los van.)
Ik heb het volgende probleempje (zonder verklaring van mijn leverancier):
Mijn vastrecht maand lasten voor electriceit waren de afgelopen maanden t/m september 2025:
gemiddeld 95 euro per maand.
Heb nu een rekening gekregen voor oktober 2025 met een vooraankondiging voor november 2025:
Oktober 2025: vastrecht -> 480 euro
November 2025: Vastrecht -> 450 euro
:strip_exif()/f/image/BBDxqb50RyxEtnnNlmgTdjmR.png?f=user_large)
Mijn electriciteit leverancier is niet bepaald communicatief na mijn vraag om een verklaring voor deze extreme stijging (communicatie ontbreekt eigenlijk totaal, op het sturen van maandrekeningen na.)
Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring en eventueel een idee waar dit door komt momenteel ?
We weten allemaal dat vaste lasten alleen maar stijgen, aandeelhouders moeten tenslotte hun 3de of 4de huis ook kunnen betalen, maar ...
Ik vind een dergelijke stijging een tikkeltje behoorlijk over de top moet ik eerlijk zeggen ...
Ik zou haast denken dat er in hun programmatuur iets niet helemaal lekker gaat...
Met vriendelijke groeten,
TheToolGuy
Ik heb 3-fasen + zonnepanelen + thuisaccu en een dynamisch contract voor electriciteit.
(Gas betrek ik bij een andere aanbieder, dus staat hier los van.)
Ik heb het volgende probleempje (zonder verklaring van mijn leverancier):
Mijn vastrecht maand lasten voor electriceit waren de afgelopen maanden t/m september 2025:
gemiddeld 95 euro per maand.
Heb nu een rekening gekregen voor oktober 2025 met een vooraankondiging voor november 2025:
Oktober 2025: vastrecht -> 480 euro
November 2025: Vastrecht -> 450 euro
:strip_exif()/f/image/BBDxqb50RyxEtnnNlmgTdjmR.png?f=user_large)
Mijn electriciteit leverancier is niet bepaald communicatief na mijn vraag om een verklaring voor deze extreme stijging (communicatie ontbreekt eigenlijk totaal, op het sturen van maandrekeningen na.)
Heeft iemand van jullie dezelfde ervaring en eventueel een idee waar dit door komt momenteel ?
We weten allemaal dat vaste lasten alleen maar stijgen, aandeelhouders moeten tenslotte hun 3de of 4de huis ook kunnen betalen, maar ...
Ik vind een dergelijke stijging een tikkeltje behoorlijk over de top moet ik eerlijk zeggen ...
Ik zou haast denken dat er in hun programmatuur iets niet helemaal lekker gaat...
Met vriendelijke groeten,
TheToolGuy
[ Voor 24% gewijzigd door TheToolGuy op 17-11-2025 01:56 ]
/f/image/EBfDl8cXJFkSfDgoOPvter6K.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/0gzcRvuI4XzWrHWybRjvCrpH.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RSgBKSts463DDVjzXiWuZLOj.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/MPPZ3BwaxzjbsVDn405MPn3i.png?f=user_large)