Wij hebben nu een Samsung LCD TV uit 2020.
De UE65RU8000.
Alleen hebben we best wel wat last van spiegelingen. Nu valt het nog mee, maar in de zomer is het drama.
:strip_exif()/f/image/mWAPbPj72hiCC9rwYLEvZ6fz.jpg?f=fotoalbum_large)
We spelen wel eens met de gedachte naar OLED te kijken, maar dan moet het wel minder spiegelen dan nu.
In de winkels worden we naar een Samsung 65S95F verwezen.
Het is wel echt het topmodel volgens mij.
Hoe zien jullie dit, ik kocht normaliter nooit het topmodel, omdat je voor net wat minder ook een prima tv had.
Ondanks de spiegeling, kijkt onze huidige tv prima weg.
Wat zeggen jullie van OLED in bovenstaande situatie?
Is Samsung echt zo goed? Ik dacht dat LG de leider was in de OLED productgroep.
Wat zouden jullie adviseren?
De Samsung wordt nu voor €1899 aangeboden. Dit zit echt boven mijn normale budget voor een tv. Ik kocht liever iedere 4-5 jaar een tv van Max €1000, omdat de technieken over 5 jaar ook weer verder zijn en ik TV’s in huis gewoon door kan schuiven naar slaapkamers.
De UE65RU8000.
Alleen hebben we best wel wat last van spiegelingen. Nu valt het nog mee, maar in de zomer is het drama.
:strip_exif()/f/image/mWAPbPj72hiCC9rwYLEvZ6fz.jpg?f=fotoalbum_large)
We spelen wel eens met de gedachte naar OLED te kijken, maar dan moet het wel minder spiegelen dan nu.
In de winkels worden we naar een Samsung 65S95F verwezen.
Het is wel echt het topmodel volgens mij.
Hoe zien jullie dit, ik kocht normaliter nooit het topmodel, omdat je voor net wat minder ook een prima tv had.
Ondanks de spiegeling, kijkt onze huidige tv prima weg.
Wat zeggen jullie van OLED in bovenstaande situatie?
Is Samsung echt zo goed? Ik dacht dat LG de leider was in de OLED productgroep.
Wat zouden jullie adviseren?
De Samsung wordt nu voor €1899 aangeboden. Dit zit echt boven mijn normale budget voor een tv. Ik kocht liever iedere 4-5 jaar een tv van Max €1000, omdat de technieken over 5 jaar ook weer verder zijn en ik TV’s in huis gewoon door kan schuiven naar slaapkamers.