Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Dirk VS
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 17-11 11:25
Dag,
ik heb een printer/scanner HP OfficeJet Pro 8022 en sukkel al enige tijd met adruk in kleur. Krijg dit maar niet opgelost, heb al dikwijls de printkoppen laten reinigen, maar het enige resultaat dat ik daarmee behaal is dat mijn cartridges leeg raken. Ik zal dus een nieuwe printer moeten kopen, maar weet iemand of ik mijn OfficeJet verder kan gebruiken enkel als scanner (zonder cartridges) ?
Dirk VS

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zover ik gelezen en gehoord heb, is HP enorm in opspraak gekomen doordat hun firmware ervoor zorgt dat je niet kunt scannen als de cartridges leeg zijn. Belachelijk, natuurlijk!

HP heeft al langer van dit soort dingen en voor mij een reden om er met een grote boog omheen te lopen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:15

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Haal de inkt eruit en scan iets. Werkt het? Mooi. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Dirk VS
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 17-11 11:25
@PD2JK
Juist getest: cartridges er uitgenomen en ja hoor, scant nog!
Tegen alle verwachtingen in.
Bedankt voor de tip! _/-\o_