gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Tja.. welke versie IE draai je.. updaten helpt misschien..
En het blijft natuurlijk MicroSh$t
En het blijft natuurlijk MicroSh$t
ik gebruik V5.50.4807.2300 onder windows 2000 SP2
het is een Dell optiplex GX250 PIII 933 256MB
het is een Dell optiplex GX250 PIII 933 256MB
Verwijderd
Sommige sites vreten cpu. Helemaal met flash effecten wil het wel eens voorkomen dat je (bijna) volledige cpu gebruikt wordt. Het is irritant, maar ligt vaak aan de designer. Ik heb het zelf gehad met een javascript met sneeuwvlokjes. Bezoekers aantal zakte en kreeg reacties dat de site zo zwaar was.
Volgens mij is dat je probleem.
Correct me if I'm wrong
Volgens mij is dat je probleem.
Correct me if I'm wrong
ja maar het is dus ook als ik alleen nog mijn tweakers venster opne heb staan
Verwijderd
Hmm vreemd. Dan zou ik het ook niet weten. Tweakers is bij mij maar 1%cpu gebruik..
Sorry
Sorry
Soms slaat iexplore op hol 
Gewoon iexplore.exe en explorer.exe killen.
Dan new task en explorer.exe weer opstarten, en
alles werkt weer, køetje graast weer, iedereen blij
Gewoon iexplore.exe en explorer.exe killen.
Dan new task en explorer.exe weer opstarten, en
alles werkt weer, køetje graast weer, iedereen blij
ja maar als dat dus gebeurt tijdens dat ik niet achter mijn pc zit graast die nie echt
--> [forum=10] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
is toch dacht ik wel een windows probleemOp woensdag 19 september 2001 19:38 schreef Traag het volgende:
--> [forum=10] <--
ik heb hetzelfde onder windows xp en ie6.. het is niet zozeer dat een site zoveel cpu power vreet, maar het gebeurt als ik IE afsluit. Soms blijft ie dan op de achtergrond hangen en neemt 99% cpu tijd in (hij is dus verdwenen uit de taakbalk, het lijkt alsof ie afgesloten is, maar ondertussen draait er nog een iexplore.exe proces met 99% cpu tijd). Heel irritant is dit, vooral omdat ik soms als ik weg ga IE gewoon uit klik.. als ik een paar uur later terug kom blijkt dat IE nog op de achtergrond draaide en constant 99% cpu tijd innam (met als gevolg dat mn cpu die tijd aldoor heel heet was, vooral met dit warme weer)
Dus nu check ik voor ik een langere tijd weg ga eerst of IE niet meer draait.. maar weet iemand hier ook een structurelere oplossing voor?
Dus nu check ik voor ik een langere tijd weg ga eerst of IE niet meer draait.. maar weet iemand hier ook een structurelere oplossing voor?
Pagina: 1