Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Juiste schakelaar en leddimmer?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wotkemaniac
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:10
Goedendag,

Ik wil in mijn toilet mijn ledlampen ( 2 x 2 in 2 nissen; 4 totaal + 1 plafond ledlamp inbouw) kunnen dimmen en deze op beweging laten reageren met vooraf ingestelde tijd. Ik denk aan de volgende producten, maar weet niet zeker of deze goed zijn. Wie kan mij vertellen of dit gaat werken. Bij de klantenservice van Elektramat zit iemand die van toeten nog blazen weet. Kunnen jullie adviseren? Hierbij de twee links van de door mij uitgezochte producten.

ABB Busch-Jaeger Busch-flexTronics - Dimmer 64851 U Tip

ABB Busch-Jaeger comfortschakelaar flex bedieningselement met orientatieverlichting (zonder sokkel) - FutureLinear mat zwart (64765-885)

Alvast bedankt.

Alle reacties

• FredvZ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:31
Wat zijn de specificaties van de ledlampen? Zijn ze überhaupt wel de dimmen aan de 230V zijnde?

Hoeveel mA en V kunnen ze aan? Wellicht kan je ze beter dimmen met een andere driver.

[ Voor 42% gewijzigd door FredvZ op 16-11-2025 21:39 ]

Spel en typfouten voorbehouden

• wotkemaniac
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:10
Dankjewel voor je reactie Fred. Inmiddels zijn wel al verder na informeren bij zowel de verkoper als leverancier. We hebben besloten niet te gaan dimmen, de lampjes in de nisjes zijn gelukkig niet te fel. En de planfondlamp is nodig voor het licht. We houden het op de relaisschakelaar die er al inzit.