Klein vraagje: wordt Den Braven / Zwaluw siliconen kit geleverd met tuut? Of moet ik die er los bij kopen?
Bedankt
Bedankt
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
Live from Denmark
Ik vermoed vanwege de ambitie om kitwerkzaamheden uit te voerenhansie_k schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:56:
Zitten er standaard bij, meestal hangen ze aan de koker met zo'n ringetje om de tuit/schroefdraad die je opensnijd.
12 kokers in een doos, Inc 12 tuitjes... ervaring leert dat er meestal tuitjes overblijven.
Maar, vanwaar de vraag...??
Ik denk dat er zelfs sprake is van intentie!TwingyTwingy schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 19:05:
[...]
Ik vermoed vanwege de ambitie om kitwerkzaamheden uit te voeren
Joe
Ja. Wanneer je het bij de Toolstation gaat bestellen (gokje), weet dan dat daar ook losse tuutjes per stuk worden verkocht.traders schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:27:
Klein vraagje: wordt Den Braven / Zwaluw siliconen kit geleverd met tuut? Of moet ik die er los bij kopen?
Bedankt
Oplichters...AJM94 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 20:12:
[...]
Ja. Wanneer je het bij de Toolstation gaat bestellen (gokje), weet dan dat daar ook losse tuutjes per stuk worden verkocht.
Live from Denmark
Valt mee, per koker krijg je ook een tuut bij. Vandaag daar nog Zwaluw kit gekocht dus kan het weten.
[ Voor 12% gewijzigd door Tillumen op 15-11-2025 21:47 ]
Ik heb ze bij den braven nog nooit aan een ringetje er aan zien hangen.hansie_k schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 16:56:
Zitten er standaard bij, meestal hangen ze aan de koker met zo'n ringetje om de tuit/schroefdraad die je opensnijd.
12 kokers in een doos, Inc 12 tuitjes... ervaring leert dat er meestal tuitjes overblijven.
Maar, vanwaar de vraag...??
13480 Wp solar | 2x Panasonic 7j met 1x 300l sww | (Laadpaal) installateur, pb voor een offerte
nee dan kun jee dus 1 extra bijkopen als je dat wilt
Veroordeel niet, verwonder u slechts
nee maar dan zouden het echt oplichters zijnhansie_k schreef op zondag 16 november 2025 @ 07:18:
@Tillumen @No Hands ja, jullie hebben gelijk.
Ik las het verkeerd, alsof ze geleverd worden zonder, en je er dus een tuit bij moet kopen... 🫣
Veroordeel niet, verwonder u slechts
[ Voor 27% gewijzigd door Draakje5 op 16-11-2025 08:57 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq