Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• robvanr99
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:52
Beste mensen.

Ik heb een harddisk aangesloten op een USB ingang op een Philips OLED 810 4K tv. De ingebouwde mediaspeler van de tv doet het prima. Is eigenlijk helemaal compleet. Echter kan ik niet vinden hoe je een bestand nadat je het hebt bekeken kunt verwijderen van het schijfje. Via de tv dus. Los halen en aansluiten op PC kan natuurlijk altijd, maar is omslachtig.
Ben op Google wel iets tegengekomen dat er 'delete USB' o.i.d. op de afstandsbediening zou zitten, maar dat heb ik op die van mij niet.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb....
Tja, op alle knopjes gedrukt die er zijn, maar ik kom geen delete tegen.

Ben benieuwd of ik toch iets heb gemist. Dank!

Groet, Rob

Alle reacties

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:41

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je ook verder online gezocht @robvanr99?

Ik vond bijv dit YouTube: How to Delete Files | Delete Video, Photo, Audio and any Files in Ph...

Maar ter overweging, als je nieuwe media op de externe hdd of een usb-stick zet moet hij ook aan de computer. Dan kan je toch net zo handig meteen vullen en tegelijk bekeken media verwijderen??

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
@robvanr99 Waarom zo omslachtig? Installeer Plex op je PC of NAS en laat die als mediaserver dienen.

Dan hoef je de op TV alleen nog de Plex app te downloaden, daar kan je eventueel instellen dat je media wilt kunnen verwijderen van de server/schijf.