Blijkbaar hebben onze velux dakramen in onze aanbouw al jaren geen onderhoud of schoonmaak gehad, met als gevolg dat één raam nu druppelt. Het is een aanbouw met flauwe helling, dus veel mos etc. Ik heb alles schoongemaakt en weggehaald, ik vermoed dat het lekt vanuit de buitenkant afdichting op het raam, aangezien het lekkende raam een brede spleet heeft en de rest niet, precies daar lekt het ook.
Hoe kan ik dit het beste tijdelijk oplossen? Normaliter zou ik gewoon het hele glas rondom netjes afkitten maar het regent deze hele week.
Als tijdelijke oplossing dacht ik nu aan butyltape(rubber seal) of zon kant en klaar kit stripje (sanitair strip). Heeft iemand andere briljante suggesties? Kan je dit alsnog gewoon vol kitten met glaskit om het te sealen?
Hoe kan ik dit het beste tijdelijk oplossen? Normaliter zou ik gewoon het hele glas rondom netjes afkitten maar het regent deze hele week.
Als tijdelijke oplossing dacht ik nu aan butyltape(rubber seal) of zon kant en klaar kit stripje (sanitair strip). Heeft iemand andere briljante suggesties? Kan je dit alsnog gewoon vol kitten met glaskit om het te sealen?