PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Hier wel met iOS 26.1.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 06:48:
Met iOS Safari 26.1 werkt het kruisje ook niet.
Op Firefox op Android is er geen kruisje en word knettergek van die bewegende meuk.
Firefox (145.0) op Windows (11) toont wel een kruisje, alleen doet dat kruisje niks. De balk blijft in beeld staan scrollen.Rukapul schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 08:30:
Kruisje?
Op Firefox op Android is er geen kruisje en word knettergek van die bewegende meuk.
In een Privé tabblad werkt het wel. Zal iets met cookies te maken hebben dan verwacht ik.
Maar uit- en weer inloggen verhelpt het niet voor mij.
[ Voor 10% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-11-2025 08:55 ]
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Wellicht zit het kruisje achter je Tracker verstopt? Als je die altijd aan hebt staan dat staat hij er achter.Maximus schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 06:45:
De Tickerbar van Black Friday krijg ik niet weg onder Safari 26.1 (op Mac OS 26.1) door op het kruisje in de balk te klikken. In Chrome werkt het wel op OS 26.1. Ik zou deze hinderlijke balk graag weg willen hebben.
Roept ook de vraag op, waarom krijg ik niet de keuze om deze balk aan of uit te zetten? Snap het mechanisme, vind het hinderlijk dat deze in beeld komt.
Hier is alleen 1Password als extensie actief. Wel een adblocker op netwerkniveau maar daar heeft de Privé tab ook mee te dealen.Meg schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 09:10:
Hier ook geen enkele problemen met het sluiten, draaien jullie extenties zoals een adblocker die dingen blokkeren?
*Edit: Safari ook zelfde probleem
[ Voor 23% gewijzigd door Dracula op 15-11-2025 09:16 ]
Update: en later werkte het wel weer..
[ Voor 20% gewijzigd door CyBeRSPiN op 15-11-2025 09:28 ]
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Graag ASAP dat ding weghalen aub!
Virussen? Scan ze hier!
En het uitzetten van mijn extensies heeft geen effect
[ Voor 30% gewijzigd door jan390 op 15-11-2025 10:24 ]
Om het maar lief te zeggen, anders voelen ze zich weer in het kruis getast.
[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 15-11-2025 10:23 ]
Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Intentionally left blank
Nee, het kruisje is zichtbaar, naast de 'Alle deals' knop. Alleen hij werkt niet om het te sluiten.Rutger schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 09:12:
[...]
Wellicht zit het kruisje achter je Tracker verstopt? Als je die altijd aan hebt staan dat staat hij er achter.
Veel dank @crisp. Voor de volledigheid, is een toelichting mogelijk waarom deze ticker er is gekomen zonder instemming van de gebruikers? Heb ik ergens te snel naar beneden gescrold en 'akkoord' gegeven dat dit mag? Want dan is the blame on me.crisp schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:24:
Ik heb het doorgegeven...
[ Voor 36% gewijzigd door Maximus op 15-11-2025 10:44 ]
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Als ik het nou voor elkaar zou krijgen om mijn muisaanwijzer op dat kruisje te laten staan (dan stopt die balk tenminste met bewegen) en dan verder op Tweakers kon scrollen..Maximus schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:41:
[...]
Nee, het kruisje is zichtbaar, naast de 'Alle deals' knop. Alleen hij werkt niet om het te sluiten.
Tweede browser op een ander scherm geprobeerd met een "muisklik" programma maar dat werkt helaas niet
Ik laat het aan de verantwoordelijken om hierover te communiceren, als ze dat willen.Maximus schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:41:
[...]
Veel dank @crisp. Voor de volledigheid, is een toelichting mogelijk waarom deze ticker er is gekomen zonder instemming van de gebruikers? Heb ik ergens te snel naar beneden gescrold en 'akkoord' gegeven dat dit mag? Want dan is the blame on me.
Intentionally left blank
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Thx. Ik snap dat je zelf ook liever old school marque had gehadcrisp schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:24:
Ik heb het doorgegeven...
(Wat een commerciële faal
Dit is net opgelost, dank voor het meldenZephyer schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 00:01:
In de trackers is de link naar de speakers incorrect, zie plaatje.
[Afbeelding]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()