Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Matchende pre voor Purifi eindversterker.

Pagina: 1
Acties:

• Finesse
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik ben aan't uitkijken voor een voorversterker die een koppeltje moet vormen met mijn Purifi eindversterker.
Daarom ben ik nieuwsgierig wat de meningen zijn betreffende een Advance Paris X-P700.
Dit is een vrij compleet apparaat, met een erg betaalbaar prijskaartje.
Maar dat is natuurlijk geen garantie op kwaliteit ... misschien is er hier iemand die deze preamp kent, enige ervaring mee heeft, dat wil ik dan ook graag horen. Alvast bedankt!

• Mathijs Kok
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 20:53
Wel een tijdje terug maar ik was er erg tevreden mee. Moeizame userinterface en de remote was een beetje 'goedkoop' maar veel aansluitmogelijkheden (goede phono ingang). In klank had ik er geen sterke meninig over maar dat blijft bij een voorversterker altijd moeizaam.

• Finesse
  • Niet online
Bedankt voor reactie!
M.b.t. klankeigenschappen zijn er mogelijkheden om wat naar eigen gehoor bij te sturen, ik lees:
Toonregeling voor laag en hoog +/- 10dB (met ByPass)
- klasse A schakeling die een buizen schakeling benadert.
- als een klassieke klasse A/B schakeling die gebruik maakt van JFet’s.
Ik denk dat ik voor de verkoop prijs niet snel zo'n complete versterker zal vinden.

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aankoopadvies, dus verplaatst naar het aankoopadviessubforum waar het beter tot zijn recht komt.

@Finesse Vul dit format zo uitgebreid mogelijk in en voeg het toe aan je startpost, zodat je zo goed mogelijk geholpen kunt worden. Het is daarbij ook belangrijk dat je een stukje eigen inzet toont. Hoe beter jij antwoord geeft op alle vragen, hoe passender de antwoorden die je zult krijgen. Houd er rekening mee dat er 2 kampen zijn en je ook 2 soorten antwoorden kunt krijgen. Zij die geloven dat je verschil kunt horen tussen versterkers (en alle varianten: versterker, voorversterker, eindversterker, receiver) - en zij die geloven dat ze volledig akoestisch transparant zijn.
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door Jorgen op 17-11-2025 23:57 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Vdvmark
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 21:34
BPPBP heet ie volgens mij.

• Finesse
  • Niet online
Intussen gevonden wat ik zocht.
Pagina: 1