Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wat is een leuke PS5 shooter game voor 11 jarige?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zoeloe80
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:30
Dag Allemaal,

Mijn 11 jarige zoon gamet graag op zijn PC en PS5. Momenteel speelt hij vaak Fortnite, maar ik zou hem een PS5 shooter game willen cadeau doen.

Zelf ken ik zo goed als niets van games... welk spel zouden jullie aanraden voor zijn leeftijd, dus een shooter met niet al te moeilijke geme-play...

IK had zelf gedacht aan Sniper elite resistance?

graag jullie advies

Alle reacties

• RobbyDoozy
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Ik zou eens rondvragen bij ouders van vriendjes?
Niets is leuker dan dezelfde game spelen samen met je vrienden!
Of laat hem zelf kiezen, of samen zoeken naar een leuke nieuwe game?
Ik ben ook ooit begonnen zo rond mijn 10e ofzo, en smaak is heel specifiek.

Als je per se iets wilt geven voor het verrassingseffect kun je een waardebon voor een gratis game geven en dan samen op zoek!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Sniper Elite Resistance voor een kereltje van 11 vind ik geen briljant idee eerlijk gezegd. Nu kun je wel een beetje dynamisch omgaan met de ratings, maar Sniper Elite is wel heel veel gore.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:28
Hier enkele filmpjes van het schieten in Sniper Elite 4/Resistance, zoals hierboven al wordt gezegd, veel gore en niet echt te vergelijken met Fortnite.
In mijn ogen niet echt geschikt voor een 11 jarige.

• RobbyDoozy
  • Niet online
Is Hypercharge Unboxed niet iets?
Is verkrijgbaar op PC en PS5

Maar nogmaals: ik zou het gewoon eens vragen aan je zoontje of er spellen zijn waar hij in is geïnteresseerd.
Als hij Fortnite speelt (speel ik zelf ook bijna dagelijks) is hij misschien niet eens geïnteresseerd om een andere game te spelen, want al zijn vriendjes zitten daar.
Dat kun je vragen zonder aan te geven dat je een spel voor hem wilt kopen.
De meeste kinderen vinden het wel leuk om aan hun ouders te vertellen over hun game hobby en wat ze doen in hun spellen en uitleggen waar de game over gaat.

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33
Fortnite blijft toch wel de standaard in die leeftijdscategorie inderdaad, als je gaat vragen wat ze graag willen spelen zeggen ze vast GTA 5 of COD. Maar die zijn weer voor een andere leeftijdscategorie bedoeld.

Het is wel grappig dat tegenwoordig terwijl er bergen spellen uitkomen, kinderen toch redelijk bij hetzelfde blijven: Minecraft, Roblox, Fortnite, Fifa.

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:42

rapture

Zelfs daar netwerken?

Games zoals Fortnite zitten op de schaalgrootte van sociale media. De helft van de klas zit in Fortnite alsof het Facebook, Twitter, WhatsApp,... is.

Met als gevolg dat ze in Fortnite en op Twitch adverteren voor jobs in de Antwerpse haven. https://newsroom.portofan...nite-dichter-bij-de-haven

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:03
Sniper elite is wat de naam ook zegt echt een sniper game, veel geduld en rust om van zo ver mogelijk de vijanden te raken.
Ik zou op een playstation dan toch sneller kijken naar een Call of duty of battlefield of eventueel star wars battlefront 2.

• Derbiss
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 21:50
Ha idem hier.. ikzelf speel op een ps5 maar voor de switch (voor hem en broer) blijft mijn 11jarige maar zagen voor fortnite. Ik heb geprobeerd hem af te leiden met Mario (kart, world etc) en andere spelen maar toch. Ik ben benieuwd wat je zal vinden. Zelda ga ik wel een beetje proberen pushen. Ik heb liever dat hij zoiets speelt (zelf dingen ontdekken is en blijft één van de zaligste dingen in games) dan fortnite om eerlijk te zijn.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:22

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb je het hem zelf al gevraagd?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Zoeloe80
OK, Sniper elite geen goed idee, hij speelt inderdaad Fortnite, Roblox en minecraft. Hij heeft zelf geen idee van andere spellen maar omdat hij Fortnite zo leuk vind wou ik een shooter die een beetje aangepast in aan zijn leeftijd. Misschien dat er in zijn leeftijdscatgeoprie niet zoveel spellen in dat genre te vinden zijn.

Hij heeft ook een Nintendo Switch, maar daar wordt al een tijdje niet meer op gespeeld.

Hij speelt Fortnite op PC, misschien zijn er op PC wel leuke shooters voor zijn leeftijd?

• RobbyDoozy
  • Niet online
Tja shooters zijn misschien niet het ideale genre voor een 11-jarige? Betere spellen voor die leeftijd zijn misschien race games of platform games. Maar ja, ik zat vroeger op mijn 10e ook Wolfenstein 3D te spelen :D

Is Portal niet iets? Wel een 1st person, maar meer een puzzle game dan een shooter, maar wel heel erg leuk, voor alle leeftijden.

Of Splatoon? Is meer een paintball game dan een shooter. Je schiet dus niet met kogels maar met verf.

• Zoeloe80
Ik was trouwens Wolvenstein aan het zoeken op de PS5 , maar kan dit nergens vinden. Tja, racegames en platform games boeien hem helaas niet zoveel. Zal Splatoon eens opzoeken.... hypercharge unboxed wat hier al werd aangehaald in het topic lijkt me misschien ook wel iets, en wat minder gewelddadig.

• RobbyDoozy
  • Niet online
Wolfenstein noemde ik als voorbeeld dat ik zelf op die leeftijd ook ongeschikte games speelde. Niet als suggestie om aan een 11-jarige te geven :)

Succes, en hopelijk vind je iets dat hij leuk vindt!
Pagina: 1