Ik heb voor een nieuwe Intergas Xtreme 36 CW5 twee offertes liggen, van Energiewacht en Warmtebeheer.
Energiewacht € 3.350,-
Warmtebeheer € 2.155,-
€ 1.195,- verschil dus.
Bij ons moet 'alles' vervangen worden, de huidige montage en aansluiting voldoet niet meer aan de regelgeving. De vorige bewoner vond onderhoud niet zo belangrijk.
De offerte van Energiewacht bevat enkel prijs incl. installatie en Comfort Touch en Gateway slimmethermostaat, geen verdere specificatie. Dit is in een gesprek besproken. De offerte is ook incl. een servicecontract.
De offerte van Warmtebeheer bevat meer info:
Intergas Xtreme 36 CW5 met Comfort Touch en Gateway slimmethermostaat zwart excentrisch 80/80 015144 € 1465,00
Standaardinstallatie CV ketel € 520,00
Burgerhout Dampdichte Beschotplaat 125mm 400453463 € 20,00
Nu kwam ik via Tweakers bij Warmtebeheer terecht i.v.m. scherpe prijzen, dat lijkt nu ook het geval.
Mis ik iets? Zie ik wat over het hoofd? Of is dit een no-brainer door voor Warmtebeheer te kiezen. Heb niet echt zin in veel meer offertes, er is enige spoed bij.
Energiewacht € 3.350,-
Warmtebeheer € 2.155,-
€ 1.195,- verschil dus.
Bij ons moet 'alles' vervangen worden, de huidige montage en aansluiting voldoet niet meer aan de regelgeving. De vorige bewoner vond onderhoud niet zo belangrijk.
De offerte van Energiewacht bevat enkel prijs incl. installatie en Comfort Touch en Gateway slimmethermostaat, geen verdere specificatie. Dit is in een gesprek besproken. De offerte is ook incl. een servicecontract.
De offerte van Warmtebeheer bevat meer info:
Intergas Xtreme 36 CW5 met Comfort Touch en Gateway slimmethermostaat zwart excentrisch 80/80 015144 € 1465,00
Standaardinstallatie CV ketel € 520,00
- Demonteren en afvoeren oude toestel tot 45 kg
- Gaskogelkraan, Inlaatcombinatie, Overstortventiel, Expansievat, Vul-aftapkraan
- Automatische ontluchter op de ketel
- Leidingenwerk, Koppelingen, Rookgasafvoerbuis en Luchttoevoerbuis
- Installatiekosten, arbeidsloon en voorrijkosten
- Vijftien jaar fabrieksgarantie op de warmtewisselaar
- Twee jaar volledige garantie op de geplaatste installatie
- Twee jaar fabrieksgarantie op alle ketelonderdelen
Burgerhout Dampdichte Beschotplaat 125mm 400453463 € 20,00
Nu kwam ik via Tweakers bij Warmtebeheer terecht i.v.m. scherpe prijzen, dat lijkt nu ook het geval.
Mis ik iets? Zie ik wat over het hoofd? Of is dit een no-brainer door voor Warmtebeheer te kiezen. Heb niet echt zin in veel meer offertes, er is enige spoed bij.