Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Wheel-stand voor mijn Logitech G923 stuur (2 keuzes)

Pagina: 1
Acties:

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:13
Simpele vraag denk ik:

Ik ga dit stuur kopen:

Logitech G923 Trueforce Sim Racing Wheel
Dit is een 2.3 Nm stuurtje.

Daar wil ik een Wheel-Stand bij gaan kopen.
Het moet een Next Level Racing wheel Stand worden, maar ik heb dan twee keuzes (de lite valt af)

"Stand 2.0" of de "Stand DD"

Welke van de twee moet ik nu hebben voor mijn racestuur? 8)7

• WeeDzi
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:28
hangt er een beetje vanaf wat voor stoel je hebt, zo te zien zit bij de ene wheelstand een soort plek voor de wieltjes van je bureau stoel zodat je niet wegrolt. echter kun je dat zelf misschien ook wel maken en kun je met de goedkopere uit. verder zit er voor een Logitech stuurtje niet gek veel verschil tussen die je gaat merken.

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:19
Ik heb zelf de 2.0 wheelstand, enorm solide.

Hevig ding voor ook even te verzetten, hou er rekening mee dat je hem niet simpel terug gaat inplooien.
Super handig voor je bureau wielen in die houder te steken, ik speel zelf met loadcells ( TLCM gemod ) op 75 % en dat ging eigenlijk prima. Voor die Logitech pedalen is het zelf overkill, als je later een loadcell set wil kopen. Dan zit je wel goed met deze stand.

Er is maar 1 nadeel voor mij aan deze stand, en dat is als je later wil upgraden naar een full cockpit.
Die addon kost gewoon te veel voor wat het is.

Al bij al enorm blij met mijn keuze eigenlijk.
En wiebelen doet dat ding niet, heb er zelf wieltjes opgemonteerd met een rem.
Zodat ik hem makkelijker door de kamer kan verplaatsen.

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:33
Zonder twijfel de 2.0. Hier icm een Moza R5 en het geeft geen krimp.
Zoals gezegd, je kan de burostoel klemmen en het is een solide stand.
Inklapbaar is leuk, maar in de praktijk doe je dat niet. Ding neemt wel wat ruimte in beslag dan.

• kuwerti
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:13
WeeDzi schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 16:40:
hangt er een beetje vanaf wat voor stoel je hebt, zo te zien zit bij de ene wheelstand een soort plek voor de wieltjes van je bureau stoel zodat je niet wegrolt. echter kun je dat zelf misschien ook wel maken en kun je met de goedkopere uit. verder zit er voor een Logitech stuurtje niet gek veel verschil tussen die je gaat merken.
In eerste instantie gaat het vanaf de Bank, dus heb die wieltjeshouder niet nodig. ga voor de 2.0 denk ik. lijkt mij toch steviger dan die andere
Pagina: 1