Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC zal met name gebruikt worden voor gamen. Games als Call of Duty, Escape from Tarkov en World of Warcraft (Classic en Retail) speel ik het meeste. Dit zal ik doen op een 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sinds kort een appartement gekocht dus zou graag een toekomstbestendige pc willen samenstellen maar wel willen letten op de prijs. Heb een bedrag van maximaal € 2.500 in gedachte.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik allemaal mee. Voor de rest een volledig nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt op mijn bureau te staan dus bij voorkeur een stille maar ook koele pc.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou graag willen dat jullie eventueel mee willen kijken naar het systeem wat ik in elkaar heb gezet. Ik zou graag een systeem willen waarmee ik de komende jaren (4-5 jaar) goed op 1440p mee vooruit zou kunnen gaan. Is de 5070ti hiervoor voldoende of toch beter voor een 5080 gaan? Of geld besparen en dat ik eventueel over 2 jaar de videokaart nog kan vervangen naar bijv een 6070(ti)? Nog extra fans bijhalen? Wellicht zeker nog eentje voor de achterkant?
De PC zal met name gebruikt worden voor gamen. Games als Call of Duty, Escape from Tarkov en World of Warcraft (Classic en Retail) speel ik het meeste. Dit zal ik doen op een 1440p scherm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Sinds kort een appartement gekocht dus zou graag een toekomstbestendige pc willen samenstellen maar wel willen letten op de prijs. Heb een bedrag van maximaal € 2.500 in gedachte.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur neem ik allemaal mee. Voor de rest een volledig nieuw systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC komt op mijn bureau te staan dus bij voorkeur een stille maar ook koele pc.
Ga je overklokken?
Nee ik ga niet overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zou graag willen dat jullie eventueel mee willen kijken naar het systeem wat ik in elkaar heb gezet. Ik zou graag een systeem willen waarmee ik de komende jaren (4-5 jaar) goed op 1440p mee vooruit zou kunnen gaan. Is de 5070ti hiervoor voldoende of toch beter voor een 5080 gaan? Of geld besparen en dat ik eventueel over 2 jaar de videokaart nog kan vervangen naar bijv een 6070(ti)? Nog extra fans bijhalen? Wellicht zeker nog eentje voor de achterkant?
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B850 EAGLE WIFI6E | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5070 Ti 16GB GDDR7 OC Edition | € 859,- | € 859,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H6 Flow RGB Zwart | € 122,80 | € 122,80 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 30,29 | € 30,29 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast RGB KF560C30BBEAK2-32 | € 219,- | € 219,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750e (2025) Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO 2TB | € 162,72 | € 162,72 |
| Totaal | € 2.136,81 | |||