Gisteren zijn er bij mij kunstof kozijnen erin gestampt.
Nu maak ik mij redelijke zorgen over enkele aspecten van de installatie. Ik probeer het kort te houden met maar enkele foto's, echter er zijn wel meerdere issues. Tijdens de installatie ging het naar mijn idee best hardhandig, zelfs 1 kozijn was over de lasnaad helemaal gescheurd met 3mm dikke scheur aan de binnenkant daarvoor hebben ze diezelfde dag nog een nieuwe kozijnframe laten komen en geïnstalleerd. Installateurs hadden het over productie fout. Nu heb ik enkele ramen met haarscheurtjes in de hoeken, die willen ze nog ter plekke lassen. Foto ter illustratie van de een haarscheur die ik heb. het zijn meerdere haarscheuren waarbij er zelfs in 1 kozijn 3 hoeken van de 4 zo'n haarscheurtje heeft.:strip_exif()/f/image/Fosam9jkg8jNNmvKsZ5sjtZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder lijkt de compriband ook niet helemaal goed te zijn naar mijn idee op meer plekken drukt het net als op onderstaande foto niet helemaal tegen het steen aan:
:strip_exif()/f/image/gLKJTTpXqASyXTMUxcxuGGuY.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder hebben ze bij een kozijn aan de buitenkant een gaatje geboord omdat er schade was. Dat ze bezig waren dat te fixen kwam ik toevallig achter toen ik erbij kwam staan. Dat geboorde gaatje hebben ze toen opgevuld. het ziet er OK uit maar ik weet niet of dit normaal goed is. Ze komen nog een keer langs om het nog netter te maken. Dit betreft overigens hetzelfde kozijn als die van de 3 haarscheuren.
:strip_exif()/f/image/x8yJ05dMq3Nfs9Rt7L8yFcB6.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder hebben ze wat steen geschaafd, dit had met een beetje beleid voorkomen kunnen worden:
:strip_exif()/f/image/S3FhVbt1tgAjTyJNjTueh10c.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder mist er in 1 zijde de compriband, hier vroeg ik ook naar toen ze bezig waren maar dat was niet nodig want dat hebben ze aan de binnenkant van het kozijn o.i.d. gedaan. Betreft overigens ook het raam met de vele haarscheurtjes.
:strip_exif()/f/image/c2bA0np9i6gLRLERWpZaxcUk.jpg?f=fotoalbum_large)
Met dit topic wil ik graag jullie opinie over deze installatie gezien ik er te weinig kaas van gegeten heb (daarom heb ik het ook laten doen).Ja ik vind op internet dat opnieuw lassen mogelijk is maar is dat acceptabel voor een nieuwe installatie? En geeft mij dit voldoende vertrouwen dat het in te toekomst ook goed blijft. (ook i.c.m. productiefout wat later door chef werd gezegd dat dit niet zo was). In de binnenkant van het kozijn zit een stalen constructie waardoor ik nu ook angstig ben dat er vocht naar binnen komt door haarscheurtjes zeker omdat het de komende dagen koud wordt. voor de zekerheid ook maar afgeplakt.
Nu maak ik mij redelijke zorgen over enkele aspecten van de installatie. Ik probeer het kort te houden met maar enkele foto's, echter er zijn wel meerdere issues. Tijdens de installatie ging het naar mijn idee best hardhandig, zelfs 1 kozijn was over de lasnaad helemaal gescheurd met 3mm dikke scheur aan de binnenkant daarvoor hebben ze diezelfde dag nog een nieuwe kozijnframe laten komen en geïnstalleerd. Installateurs hadden het over productie fout. Nu heb ik enkele ramen met haarscheurtjes in de hoeken, die willen ze nog ter plekke lassen. Foto ter illustratie van de een haarscheur die ik heb. het zijn meerdere haarscheuren waarbij er zelfs in 1 kozijn 3 hoeken van de 4 zo'n haarscheurtje heeft.
:strip_exif()/f/image/Fosam9jkg8jNNmvKsZ5sjtZ5.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder lijkt de compriband ook niet helemaal goed te zijn naar mijn idee op meer plekken drukt het net als op onderstaande foto niet helemaal tegen het steen aan:
:strip_exif()/f/image/gLKJTTpXqASyXTMUxcxuGGuY.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder hebben ze bij een kozijn aan de buitenkant een gaatje geboord omdat er schade was. Dat ze bezig waren dat te fixen kwam ik toevallig achter toen ik erbij kwam staan. Dat geboorde gaatje hebben ze toen opgevuld. het ziet er OK uit maar ik weet niet of dit normaal goed is. Ze komen nog een keer langs om het nog netter te maken. Dit betreft overigens hetzelfde kozijn als die van de 3 haarscheuren.
:strip_exif()/f/image/x8yJ05dMq3Nfs9Rt7L8yFcB6.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder hebben ze wat steen geschaafd, dit had met een beetje beleid voorkomen kunnen worden:
:strip_exif()/f/image/S3FhVbt1tgAjTyJNjTueh10c.jpg?f=fotoalbum_large)
Verder mist er in 1 zijde de compriband, hier vroeg ik ook naar toen ze bezig waren maar dat was niet nodig want dat hebben ze aan de binnenkant van het kozijn o.i.d. gedaan. Betreft overigens ook het raam met de vele haarscheurtjes.
:strip_exif()/f/image/c2bA0np9i6gLRLERWpZaxcUk.jpg?f=fotoalbum_large)
Met dit topic wil ik graag jullie opinie over deze installatie gezien ik er te weinig kaas van gegeten heb (daarom heb ik het ook laten doen).Ja ik vind op internet dat opnieuw lassen mogelijk is maar is dat acceptabel voor een nieuwe installatie? En geeft mij dit voldoende vertrouwen dat het in te toekomst ook goed blijft. (ook i.c.m. productiefout wat later door chef werd gezegd dat dit niet zo was). In de binnenkant van het kozijn zit een stalen constructie waardoor ik nu ook angstig ben dat er vocht naar binnen komt door haarscheurtjes zeker omdat het de komende dagen koud wordt. voor de zekerheid ook maar afgeplakt.