Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
bump, was weer aan het kijken voor een fold, willen jullie hier nog eens naar kijken?
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
@Geckoo Het filter staat uit, maar ik weet niet of het bewust is gedaan, misschien omdat data niet klopt ofzo. Ik tag bij deze @Mooijekind met de vraag om hier verder naar te kijken
@Geckoo Nee, die is puur voor het scherm . Of het scherm volledig plat is, of een lichte ronding heeft in de hoek of vouwbaar zoals de folds.
Ik heb het filter 'telefoonmodel' trouwens weer actief gezet. Een aantal jaar geleden was deze uitgezet omdat er op dat moment alleen standaard 'bar' telefoons waren en een aantal oude 'clams'. Nu zijn er inderdaad weer meer dus kan het filter weer aan.
Ik heb het filter 'telefoonmodel' trouwens weer actief gezet. Een aantal jaar geleden was deze uitgezet omdat er op dat moment alleen standaard 'bar' telefoons waren en een aantal oude 'clams'. Nu zijn er inderdaad weer meer dus kan het filter weer aan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
:strip_exif()/f/image/v2Jk1TPVu5bS6QMnsYpsvTnY.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/1FRQbLZIzfIFA78C0DG7Snlg.png?f=user_large)