Wat ga je met je laptop doen?
Windows 11 als OS. Gaming zal niet gebeuren. Zakelijke laptop voor software engineering.
Wat is je budget?
Geen vast budget maar ik wil wel goeie bang for the buck krijgen natuurlijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dit is 1 van de redenen waarom ik een nieuwe zoek. Mijn huidige is al 5+ jaar oud en begint uit elkaar te vallen. Ik wil deze in mijn thuisbureau gebruiken maar ook meenemen naar kantoor/klanten, in de living, in de keuken, ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben wel fan van de nieuwe Microsoft Surface Laptop 7e generatie. Dit in de business uitvoering met Intel Ultra 5 of ultra 7 processor. Echter valt deze in de 32GB versie duur uit voor wat je terug krijgt (2000 euro voor een 'Macbook air variant van Microsoft'.
Andere belangrijke eisen
Ik zoek nog enkele alternatieven die ten minste het haptic touchpad hebben + 32GB RAM. Wat raden jullie aan?
Windows 11 als OS. Gaming zal niet gebeuren. Zakelijke laptop voor software engineering.
Wat is je budget?
Geen vast budget maar ik wil wel goeie bang for the buck krijgen natuurlijk.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dit is 1 van de redenen waarom ik een nieuwe zoek. Mijn huidige is al 5+ jaar oud en begint uit elkaar te vallen. Ik wil deze in mijn thuisbureau gebruiken maar ook meenemen naar kantoor/klanten, in de living, in de keuken, ...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben wel fan van de nieuwe Microsoft Surface Laptop 7e generatie. Dit in de business uitvoering met Intel Ultra 5 of ultra 7 processor. Echter valt deze in de 32GB versie duur uit voor wat je terug krijgt (2000 euro voor een 'Macbook air variant van Microsoft'.
Andere belangrijke eisen
- Ik wil er mobiel mee zijn en dus is het trackpad belangrijk. Ik hou van de trackpads op de huidige generaties Macbooks. Daarom zoek ik nu ook iets met een haptic trackpad.[/b][/li]
- x86 processor, geen ARM. Ik gebruik verschillende software die niet altijd even goed meer ondersteund is dus ik moet sowieso wegblijven van ARM voor compatibility issues.
- Minimaal 32GB RAM wegens multitasking. 16GB loopt te snel vol.
Ik zoek nog enkele alternatieven die ten minste het haptic touchpad hebben + 32GB RAM. Wat raden jullie aan?