Benieuwd of er nog wat mensen van tweakers 'm gaan uitproberen.
@Ricmaniac misschien?
Haha sommige tweakers beginnen me te goed te kennenValandin schreef op donderdag 13 november 2025 @ 20:54:
Nieuwe RPG, MMORPG-superlite die morgenavond uitkomt.
Benieuwd of er nog wat mensen van tweakers 'm gaan uitproberen.
@Ricmaniac misschien?
Vandaag inderdaad gepreload
Misschien juist wel een keer goed maar heb zo goed als niks van de game gezien, nocht opgezocht.
Denk dat dat for the better is voor mij een keer
Ja, het is een vooral denk ik een groot gedeelte mensen die echt niks te spelen hebben. De droogte in MMO-land is gigantisch, dus alles wat ook maar een beetje een online component heeft..Ricmaniac schreef op donderdag 13 november 2025 @ 21:11:
Maar heeel eerlijk zijn mijn verwachtingen echt heel laag.
Misschien juist wel een keer goed maar heb zo goed als niks van de game gezien, nocht opgezocht.
Denk dat dat for the better is voor mij een keermaar krijg wel een beetje het geschreeuw online mee.. veel mensen zijn redelijk hyped
Voor mij idem, na TNL heb ik eigenlijk geen leuke MMO meer gevonden. Zit veel OSRS te spelen en wat afleiding is wel leuk.
[ Voor 9% gewijzigd door Valandin op 13-11-2025 21:57 ]
Ben vooral benieuwd naar het PvP gedeelte. Daar had ik wel wat over gezien.
Maarja gezien het F2P is en netease heb ik altijd maar weer me twijfels
Ja het is een MMO-superlite. Ik heb me laten vertellen dat je de progression fase in single player doet, maar later ook veel 5-10-20 man content hebt (PvP, Dungeons, raids, world bosses) en social hubs met minigames samen. Daarom zit de hele MMORPG community nu ook bovenop deze game.Ricmaniac schreef op donderdag 13 november 2025 @ 23:11:
Ja maar dit is niet echt MMO toch ? Het is wel always online maar volgens mij was het vooral gewoon een singleplayer game.
Ben vooral benieuwd naar het PvP gedeelte. Daar had ik wel wat over gezien.
Maarja gezien het F2P is en netease heb ik altijd maar weer me twijfels
Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....
Je kan hem via een buitenlands PSN-account downloaden en spelen op je NL account. Zal wel gebanned zijn hier ivm microtranscations. Heb zelf een half uur gespeeld en de game voelt extreem goedkoop aan op PS5. Slechte framerate, tekst dat buiten het scherm verdwijnt en het speelt gewoon niet lekker weg. Ga deze weer verwijderen.Jeroenzer schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 12:20:
Ik weet dat dit de pc topic is maar klopt het dat ik deze game serieus nergens kan vinden in ps5 store xD ?
Ah, jammer.Zironako schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 12:26:
[...]
Je kan hem via een buitenlands PSN-account downloaden en spelen op je NL account. Zal wel gebanned zijn hier ivm microtranscations. Heb zelf een half uur gespeeld en de game voelt extreem goedkoop aan op PS5. Slechte framerate, tekst dat buiten het scherm verdwijnt en het speelt gewoon niet lekker weg. Ga deze weer verwijderen.
Ik speel hem nu op de PC en ging er redelijk blind in. Bij mij speelt het eigenlijk gewoon écht goed.
Vind de game tot dusver ver boven verwachting. Heb wel de indruk dat dit wel echt een PC-first game is.
Doet me een beetje denken aan Genshin Impact (qua menu's, interfaces) meets Sekiro / Naraka Bladepoint.
Niet gek ook, gezien Naraka van dezelfde ontwikkelaar is.
De game draait ook op een in-house engine van NetEase, ik draai hem hier 4k120fps zonder framedrops.
Nou inderdaad zeg. Ik had het veel slechter verwacht haha. Volgens mij is het ook een prima game als je denkt gewoon een singleplayer te spelen en dan solo door de game te gaan. Die optie geven ze uiteraard ook als je kiest hoe je de game wilt spelen. En mooi voor F2P natuurlijk.Valandin schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 13:14:
[...]
Ah, jammer.
Ik speel hem nu op de PC en ging er redelijk blind in. Bij mij speelt het eigenlijk gewoon écht goed.
Vind de game tot dusver ver boven verwachting. Heb wel de indruk dat dit wel echt een PC-first game is.
Doet me een beetje denken aan Genshin Impact (qua menu's, interfaces) meets Sekiro / Naraka Bladepoint.
Niet gek ook, gezien Naraka van dezelfde ontwikkelaar is.
De game draait ook op een in-house engine van NetEase, ik draai hem hier 4k120fps zonder framedrops.
In eerste instantie had ik de camera modus op MMORPG gezet maar dan zijn je controlls echt slecht.
Je wilt hem echt op ARPG mode hebben staan
Maar heb alleen de tutorial gedaan zeg maar hoor dus nog geen open world exploration gedaan enzo.
Enige wat wel erg opvalt is de eindeloze menu's in de game wat heel typisch is bij die chinese games maargoed opzich gaat het prima. er is echt een bak aan content volgens mij. Veel beter dan ik verwacht had.
Iemand op een paard liep voorbij en toen kon ik ala GTA zijn horse stelen.
Hij schopte me weg en begon met me te vechten.
Toen ik hem gekilled had kwamen er guards en zij killde mij uiteindelijk.. werd ik in een prison gegooid voor 15 minuten. Daar kan je labor werk uitvoeren om je scentence van 15 minuten te reducen.
Ik heb gekozen voor de walk of shame! hahahah je word door de multiplayer wereld achter een paard aan in een houten kist getrokken om je straf te verkorten. Alle mensen zien dit blijkbaar ook echt en gingen eieren op mij gooien whahaah wat geniaal.
![]() | ![]() |
Maar had echt niet zoiets verwacht in deze game. echt mooi gedaan.
Hahah ja, hilarisch. Ik vind 't ook écht gewoon een goede game. Is natuurlijk nog wel de honeymoon periode dus kan ik er verder niks over zeggen, maar vind dit voor iedereen wel het proberen waard, 't is toch gratis.Ricmaniac schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:16:
Lol dit is geniaal.
Toen ik hem gekilled had kwamen er guards en zij killde mij uiteindelijk.. werd ik in een prison gegooid voor 15 minuten. Daar kan je labor werk uitvoeren om je scentence van 15 minuten te reducen.
Ik heb gekozen voor de walk of shame! hahahah je word door de multiplayer wereld achter een paard aan in een houten kist getrokken om je straf te verkorten. Alle mensen zien dit blijkbaar ook echt en gingen eieren op mij gooien whahaah wat geniaal.Vergat helaas even een screenshot te maken van mijn rit door de stad als crimineel en geshamed te worden.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik ben vandaag druk geweest met een storing op werk helaas, maar toch nog effe tijd gevonden om te questen en te exploren. Hopelijk kan ik morgen wat meer doorspelen
Kan ook je reputatie met NPC's verhogen doordat je chat met een AI..
Ik vind het tot nu toe wel echt een interessante game, waar ik denk best veel plezier uit ga halen.
wilde in eerste instantie lost ark blijven spelen tot secret forest uit komt, maar dit voelt als een welkom tussendoortje
Je moet trouwens ff het water in om je haar weer normaal te krijgenRicmaniac schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 22:16:
Lol dit is geniaal.
Ik heb gekozen voor de walk of shame! hahahah je word door de multiplayer wereld achter een paard aan in een houten kist getrokken om je straf te verkorten. Alle mensen zien dit blijkbaar ook echt en gingen eieren op mij gooien whahaah wat geniaal.Vergat helaas even een screenshot te maken van mijn rit door de stad als crimineel en geshamed te worden.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Ik vind de UI dramatisch; besloten er maar even 1.5 uur voor te zitten (
Ik wil als tank spelen, dus moet ik zo'n style unlocken, kan je doorklikken op how to obtain

en bij skill theft wel mooi van "daar mag je heen"
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 16-11-2025 13:47 ]
Heb em ook geïnstalleerd en valt mij ook reuze mee. Ziet er gewoon goed uit. Normaal hoor je hiervoor te betalen.
Wat gebeurd er achter de schermen? (China) Wellicht ben ik iets te wantrouwend?
Als je die mooie setjes wilt uit die lootboxes kan het zo maar zijn dat je er 200-300 euro tegen aan gooit voordat je die speciale outfitjes hebt.
En het zal je verbazen hoe veel mensen dat helaas doen.
De game beloofd alleen maar geld te verdienen aan cosmetics, en dat er nooit microtransactions komen die een speler een voordeel geven t.o.v. de andere spelers. Of dat daadwerkelijk zo gaat blijven, dat durf ik je niet te zeggen, ik kan zo tien Koreaanse spellen benoemen die dit op het begin ook zo vertelden, maar stukje bij beetje er steeds meer "pay to win" elementen toegevoegd werden.rleeraar schreef op zondag 16 november 2025 @ 15:37:
Waarom is deze game "gratis"?
Heb em ook geïnstalleerd en valt mij ook reuze mee. Ziet er gewoon goed uit. Normaal hoor je hiervoor te betalen.
Wat gebeurd er achter de schermen? (China) Wellicht ben ik iets te wantrouwend?
Deze game verdient zijn geld o.a. door battle passes en monthly chests, dat vind ik zelf leuk omdat het een incentive geeft om het spel regelmatig te spelen. Ze hebben vooral gekeken bij andere games, zo lijkt de maandelijkse gacha een beetje afgekeken van spellen als Genshin Impact.
De manier hoe ze met cosmetics omgaan doet me dan weer denken aan Path of Exile, je kan kleren kopen, mounts, hairstyles, skill effects, dyes en dat dan ook allemaal weer mix-en-matchen.
Zo herken ik tijdens het spelen ook allemaal dingen die mooi afgekeken zijn van andere games. Ik ben daar tot dusver eigenlijk wel een grote voorstander van. Ze lijken alle goede elementen van verschillende spellen gepakt te hebben, en alle slechte elementen weggelaten hebben.
Nu ik een tijdje op de level cap van vandaag zit en ik langzamerhand de menu's begrijp, vind ik 't wel echt leuk om dignen te unlocken. UI is wel écht ruk, maar dat is een beetje het ding met chinese spellen.
Ik maak me daar inderdaad wel schuldig aan. Voor al het geld dat ik aan cosmetics uit heb gegeven in Path of Exile had ik een leuke ocassion kunnen kopen.Ricmaniac schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:19:
De microtransactions (wat alleen maar cosmetic is als we de devs moeten geloven) zijn gewoon kneiter duur.
Als je die mooie setjes wilt uit die lootboxes kan het zo maar zijn dat je er 200-300 euro tegen aan gooit voordat je die speciale outfitjes hebt.
En het zal je verbazen hoe veel mensen dat helaas doen.
[ Voor 14% gewijzigd door Valandin op 16-11-2025 16:31 ]
Maar ben namelijk zo verrast door deze game dat ik zeker weet dat ik het wel minstens een hele week speel haha en verwacht langer.
Maar ik snap nog niet helemaal hoe dat nou met de wereld werkt.. ik zie bij me character staan level 8.. maar in world singleplayer is het alsnog weer rank 1 ofzo. Snap nog niet goed hoe dat systeem werkt.
Klopt ja.Ricmaniac schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:36:
Oh wacht ik denk dat ik het nu ineens begrijp.. die solo mode level 1: beginner is zeker puur die breaktrough levels?
Level 0-10 = 1
Level 10-20 = 2
Level 20-30 = 3
Level 40-50 = 4
Voor nu wordt elke dag de breakthrough limit met één verhoogd. Vandaag kan je dus spelen tot breakthrough 3. Morgen 4. Alle XP die je daarna verdient wordt gebuffered.
Dus mensen als ik die nu gecapped zijn kunnen lekker exploren.
Je unlocked verschillende dingen door open world content, zo heb ik net een outlook gecaptured en die heeft me een travel skill gegeven zodat ik uit de lucht kan vallen zonder falling damage.
ik speel dps, maar al snel bij een quest reward fout gemaakt door de healing reward te kiezen omdat ik dacht dat een healing skill wel makkelijk kon zijn.Ricmaniac schreef op zondag 16 november 2025 @ 16:41:
Welke martial art hebben jullie gekozen eigenlijk als eerst? (welke class)
Ik ben voor die ene met die windwapper gegaan. twijfelde tussen die of umbrella maar toen zag ik dat die van mij healer was. Leek me wel geinig.
heb wel een windwapper in bag, dus misschien dat ik nog een x over stap om te kijken wat het doet.
voor nu speel ik alleen solo, hoopte op mn zwager dat die ook mee ging spelen, maar hij vond t helaas niks
bediening op ARPG zetten is wel echt een vooruitgang in progressie voor mij.
[ Voor 3% gewijzigd door huntedjohan op 16-11-2025 18:06 ]
Ja heb alle drops al binnenhuntedjohan schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:12:
blijkbaar zijn er op twich drops te krijgen. iemand die hier al aan mee gedaan heeft?
Besturing op ARPG is een must imohuntedjohan schreef op zondag 16 november 2025 @ 18:05:
[...]
bediening op ARPG zetten is wel echt een vooruitgang in progressie voor mij.
Maar classes kan je niet ECHT per se een fout in maken want je kan alles unlocken uiteindelijk.
hoe komen die drops in je game? via inbox? ik heb ze als het goed is nu ook allemaal geclaimed, maar nog niks ingame gezienRicmaniac schreef op zondag 16 november 2025 @ 19:43:
[...]
Ja heb alle drops al binnen![]()
[...]
Besturing op ARPG is een must imovind het echt niet fijn spelen op MMORPG stand haha vooral niet met boss fights.
Maar classes kan je niet ECHT per se een fout in maken want je kan alles unlocken uiteindelijk.
Als je je account hebt gelinked met twitch vanuit deze pagina.huntedjohan schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:53:
[...]
hoe komen die drops in je game? via inbox? ik heb ze als het goed is nu ook allemaal geclaimed, maar nog niks ingame gezien
Dan krijg je ze inderdaad ingame via de mail als je ze geclaimed hebt op twitch.
Ik heb m'n account via steam gelinkt en daarna op twitch, oo twitch is t gelinkt aan account. Vanavond later nog maar s kijken. BedanktRicmaniac schreef op zondag 16 november 2025 @ 20:57:
[...]
Als je je account hebt gelinked met twitch vanuit deze pagina.
Dan krijg je ze inderdaad ingame via de mail als je ze geclaimed hebt op twitch.

/f/image/YKrah1AZr8flQwC6v1AmVD37.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/DZlnkuldGtO4T8knhxQpoOET.png?f=fotoalbum_tile)