Goedendag allen,
Het volgende adviesverzoek komt van een ander en ik kreeg wat kernpunten mee, maar ik moet het doen met wat summiere, maar hopelijk duidelijke wensen. Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
2 PC's voor kantoorgebruik. 1 PC voor grafisch gebruik (geef ook aan welke software er soepel op moet lopen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de €400 en €500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows 11. Intel 10e Generatie of hoger (mag i5 of i7 zijn) + 16 GB RAM + 256 GB SSD HD
Graag voor de ene PC iets betere grafische prestaties vanwege grafische software (Bambu Lab tbv 3D printer, Xtool tbv Laser cutter)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor een pc waar Win11 op draait en die ca. 3 jaar meegaat.
Het volgende adviesverzoek komt van een ander en ik kreeg wat kernpunten mee, maar ik moet het doen met wat summiere, maar hopelijk duidelijke wensen. Als jullie meer info nodig hebben hoor ik het graag.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
2 PC's voor kantoorgebruik. 1 PC voor grafisch gebruik (geef ook aan welke software er soepel op moet lopen).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens tussen de €400 en €500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Windows 11. Intel 10e Generatie of hoger (mag i5 of i7 zijn) + 16 GB RAM + 256 GB SSD HD
Graag voor de ene PC iets betere grafische prestaties vanwege grafische software (Bambu Lab tbv 3D printer, Xtool tbv Laser cutter)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor een pc waar Win11 op draait en die ca. 3 jaar meegaat.
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: Eco Justice 💚🌍💚