Toon posts:

Site verbeteringen? Netschaap?

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een site gemaakt voor een bedrijfje Ik ben nog niet echt thuis en de eigenschappen van netschaap. Als iemand mij kan vertellen wat ik zoal zou kunnen veranderen om deze site Netscape compatible te maken?
Enne wat zouden jullie vragen vooreen dergelijke site qua geld? Heb je tips hoor ik ze graag...

Kijk op www.low-price.nl bedankt!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-11-2025

OkkE

CSS influencer :+

De onderste balk die heen en weer scrolled weg.
Verder werkt hij in NS.
Behalve de index, die zou ik gewoon ff opnieuw maken dan.

Prijs is up to you.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:19

Pelle

🚴‍♂️

• Tekst in onderste frame staat niet in het goeie font.
• Invoervelden in contact-formulier zuigen. Hoe je dat op kunt lossen is wel in de search te vinden; zoek maar even op @import.
• Rollover in onderste frame lijkt ook niet te werken in NS.

'k heb geen idee hoe lang je hieraan gezeten hebt, maar ik zou hier niet meer dan 200 a 250 gulden voor geven.

Oh ja, je openingsscherm zuigt dus ook (ook in IE). Ik kijk op 1600x1200 dus eerst had ik het niet door, maar toen ik ging resizen naar 800x600 kreeg ik die hele onderste balk niet in beeld. Niet in IE, niet in NS.

Verder kan ik het geheel met SpiritX eens zijn: download Netscape zelf eens, en vervoeg je verder tot http://www.sitechecks.nl

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

www.sitechecks.nl voor opbouwende kritiek. Verder ben ik het met mijn voorgangers eens, echt zelf ook NS installeren.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Dit topic is gesloten.