Beste mensen, Ik loop een beetje tegen een probleem aan ik wil graag een gaming monitor halen met black friday. Nu hebben veel winkels als een early black friday korting wat niet slecht is maar ik heb de vraag of iemand enig idee heeft of er 28 nov (officiële start van BF) nog meer korting gaat komen? Wat raden jullie aan monitor nu al kopen of wachten ik denk dat dan de early korting al weg is bij de goede monitors en een minder goeie gaat komen wie kan mij advies geven over wat ik het beste kan gaan doen?
Vraag
Beste antwoord (via Trippy213 op 13-11-2025 08:41)
Bepaal voor jezelf wat je wilt betalen voor de monitor. Komt de prijs in de buurt, lekker de monitor kopen.
Daarna niet meer gaan kijken wat de prijs doet en genieten van je aankoop. BF is vaak gebakken lucht.
Daarna niet meer gaan kijken wat de prijs doet en genieten van je aankoop. BF is vaak gebakken lucht.
Alle reacties
Dat weet niemand, maar dat wist je al van je vorige topic
Ey!! Macarena \o/
Bepaal voor jezelf wat je wilt betalen voor de monitor. Komt de prijs in de buurt, lekker de monitor kopen.
Ik zal straks mijn glazen bol even aanzetten. Maar iets zegt mij dat ik het resultaat niet meer in dit topic kan posten.
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Weet ik genoeg, Ik denk ik vraag het voor de zekerheid even aangezien mijn vorige topic direct werd gesloten.
Wel kinderachtig met dat glazenbol gedoe kunnen we niet een fatsoenlijk volwassen antwoord geven?
voor de rest bedankt!
Wel kinderachtig met dat glazenbol gedoe kunnen we niet een fatsoenlijk volwassen antwoord geven?
voor de rest bedankt!
Nee inderdaad, Maar mensen die eventueel van eerdere jaren wat weten of hebben gezien dat zoiets zou kunnen gebeuren is zeker ook achterlijk om te vragen of niet?
Maar... Als het nou de afgelopen 5 jaar zo zou zijn, dat de Early BF korting hoger is dan de normale BF korting. Dan heb je toch nog steeds geen garantie dat dat dit jaar weer zo is? Nogmaals: we kunnen niet in de toekomst kijken.Trippy213 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:47:
Nee inderdaad, Maar mensen die eventueel van eerdere jaren wat weten of hebben gezien dat zoiets zou kunnen gebeuren is zeker ook achterlijk om te vragen of niet?
Als jij een monitor graag wilt hebben en de prijs is voor JOU in orde, dan moet je hem lekker kopen! Geniet van je aankoop en laat het niet hangen om een paar tientjes.
"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."Trippy213 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:47:
Dus ik denk dat je er weinig mee op schiet.
Vorig jaar heb ik een monitor met rui. 60% korting gekocht, maar dat zie je ook terug in de grafiekjes.
Nadeel is dat je vaak specifieke modellen krijgt die in aanbieding komen, en die moeten maar net aan je wensen voldoen.
Mijn tip, alles met 50% korting ga je niet beter vinden op Black Friday.
Nadeel is dat je vaak specifieke modellen krijgt die in aanbieding komen, en die moeten maar net aan je wensen voldoen.
Mijn tip, alles met 50% korting ga je niet beter vinden op Black Friday.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()