Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen! - met name Minecraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 euro, maar voor mijn gevoel heb ik dat budget niet nodig
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik koop alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag de 9800X3D als processor, daar heb ik geen twijfel over.
Voor de videokaart heb ik een tijdje getwijfeld tussen de 9070XT en 5070ti, in prijs schelen ze tenslotte niet veel en over het algemeen is NVIDIA toch net wat vooruitstrevender met videokaarten. Ook af en toe naar de 5080 gekeken, maar kan nog niet echt concluderen dat ik dat het extra geld waard vindt. Dus voor nu de build met een 9070XT, maar kan zomaar nog veranderen in de 5070ti
Ik wil nog wel een nieuwe 1440 monitor kopen, maar die valt niet onder het budget van dit topic.
Deze moet ik nog uitzoeken, wellicht gewoon die van de best buy guide.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD 9800X3D voor de processor en lichte voorkeur voor NVIDIA voor de videokaart, verder niets.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, de PC staat verder onder het bureau.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wilde eerst TheBox 5 kopen van Megekko. Dit bevat namelijk de meeste componenten die ik wil, en heeft een duidelijke instructievideo hoe alles te monteren. Zelf PC's monteren is namelijk geen dagelijkse kost voor mij en dus nog best een beetje spannend. Hopelijk valt het mee.
De huidige lijst die ik heb, is meer gebaseerd op de best buy guide, met een upgrade van de processor en wat kleine aanpassingen voor de beschikbaarheid en lagere prijs.
Ik zou graag willen weten:
- Deze videokaart heeft net iets andere afmetingen dan de BBG, maar ik ga ervan uit dat die gewoon in de kast past?
- Ik merk dat veel standaard game PC's waarna ik keek in deze prijsklasse, allemaal waterkoeling hebben. In de BBG wordt echter slechts een koeler gebruikt van 35 euro. Hier zal vast wel over nagedacht zijn bij het advies, want het staat er niet zomaar! Maar toch laat me dat twijfelen of een 240/360 waterkoeler van 125 euro niet beter zou zijn dan de fan van 35 euro. Ik zoek graag bevestiging of ik dit zo wil laten of niet.
Bedankt!
Gamen! - met name Minecraft
Wat mag het systeem gaan kosten?
2500 euro, maar voor mijn gevoel heb ik dat budget niet nodig
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik koop alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag de 9800X3D als processor, daar heb ik geen twijfel over.
Voor de videokaart heb ik een tijdje getwijfeld tussen de 9070XT en 5070ti, in prijs schelen ze tenslotte niet veel en over het algemeen is NVIDIA toch net wat vooruitstrevender met videokaarten. Ook af en toe naar de 5080 gekeken, maar kan nog niet echt concluderen dat ik dat het extra geld waard vindt. Dus voor nu de build met een 9070XT, maar kan zomaar nog veranderen in de 5070ti
Ik wil nog wel een nieuwe 1440 monitor kopen, maar die valt niet onder het budget van dit topic.
Deze moet ik nog uitzoeken, wellicht gewoon die van de best buy guide.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD 9800X3D voor de processor en lichte voorkeur voor NVIDIA voor de videokaart, verder niets.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, de PC staat verder onder het bureau.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wilde eerst TheBox 5 kopen van Megekko. Dit bevat namelijk de meeste componenten die ik wil, en heeft een duidelijke instructievideo hoe alles te monteren. Zelf PC's monteren is namelijk geen dagelijkse kost voor mij en dus nog best een beetje spannend. Hopelijk valt het mee.
De huidige lijst die ik heb, is meer gebaseerd op de best buy guide, met een upgrade van de processor en wat kleine aanpassingen voor de beschikbaarheid en lagere prijs.
Ik zou graag willen weten:
- Deze videokaart heeft net iets andere afmetingen dan de BBG, maar ik ga ervan uit dat die gewoon in de kast past?
- Ik merk dat veel standaard game PC's waarna ik keek in deze prijsklasse, allemaal waterkoeling hebben. In de BBG wordt echter slechts een koeler gebruikt van 35 euro. Hier zal vast wel over nagedacht zijn bij het advies, want het staat er niet zomaar! Maar toch laat me dat twijfelen of een 240/360 waterkoeler van 125 euro niet beter zou zijn dan de fan van 35 euro. Ik zoek graag bevestiging of ik dit zo wil laten of niet.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 449,- | € 449,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 150,99 | € 150,99 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 648,23 | € 648,23 |
| 1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 64,99 | € 64,99 |
| 1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 31,39 | € 31,39 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBE-32 | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750e (2025) Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 136,95 | € 136,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.774,21 | ||