Asus Rate Your Gear Promotie

Pagina: 1
Acties:

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:03
Moi,

Ik heb een week geleden een nieuw scherm gekocht, een ASUS ROG Swift OLED PG32UCDMZ. Hierbij komt een €75 code om te besteden bij Gamesplanet. Ik heb echter een probleem, de website werkt niet. Als ik ingelogd probeer het formulier in te vullen krijg ik geen bevestiging dat het goed is ingediend, geen mail en geen code. Ik kom op de accounts review pagina en dat is het. Ik denk dat er wat mis is met de site. Ik heb het geprobeerd op 3 verschillende browsers (Chrome, Firefox en Edge), en op een ander device (mobiel) op een ander netwerk (roaming). Nog steeds heb ik het zelfde probleem.

Nu heb ik ook gekeken naar de request die je verstuurd, dit is zoals zou moeten post, met heel wat dingen die niet zijn ingevuld. Dingen die ook niet op het form staan. Denk hierbij aan IBAN, BIC, prize_name, prize_region etc.

Natuurlijk heb ik contact gezocht met Asus over de promotie, zij stug vast houden dat het aan mij ligt. Ik zie echter compleet geen manier waarop dit aan mij kan liggen. Mijn vraag is of andere mensen dezelfde ervaring hebben. Als het bij andere mensen inderdaad wel goed werkt, dan weet ik in ieder geval dat het dus wel zou moeten werken.

Ik hoor graag of jullie dit probleem ook hebben.

Mvg
Dany

The Reality LAN, 18 tm 20 September 2026

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik heb exact het zelfde probleem! Ik heb vandaag contact gehad met de Asus chat. Deze persoon zei dat ze meerdere meldingen hiervan binnen krijgen en dat als het opgelost is, dat ik er een mail over zou krijgen. In iedergeval zei ze dat het een bekend probleem is en dat het wordt doorgespeeld naar het hoofdkantoor. Of dit echt gebeurd weet ik niet....
Ik zal hier wel reageren als ik meer weet!

[ Voor 4% gewijzigd door Vachan op 13-11-2025 16:52 ]

• peize9
Vachan schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:52:
Ik heb exact het zelfde probleem! Ik heb vandaag contact gehad met de Asus chat. Deze persoon zei dat ze meerdere meldingen hiervan binnen krijgen en dat als het opgelost is, dat ik er een mail over zou krijgen. In iedergeval zei ze dat het een bekend probleem is en dat het wordt doorgespeeld naar het hoofdkantoor. Of dit echt gebeurd weet ik niet....
Ik zal hier wel reageren als ik meer weet!
Je kan de juiste mensen bereiken via support@asus-promotion.com heb ik gevonden... Maar geen reactie meer gehad na 2x duidelijk zijn over welke promotie het was. Zal wel op de berg met mails zijn beland :p

• Vachan
  • Nu online
Hij lijkt het weer te doen Edit: Athans ik ik kan doorklikken maar krijg geen email met aanvraag ontvangen

[ Voor 60% gewijzigd door Vachan op 14-11-2025 11:33 ]

• peize9
Vachan schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:29:
Hij lijkt het weer te doen Edit: Athans ik ik kan doorklikken maar krijg geen email met aanvraag ontvangen
Ik heb het ook ingevoerd, geen verandering tov hiervoor. Nog steeds geen mail, geen feedback op de website dat je het juist hebt ingevoerd. Echt waardeloos dit...

• peize9
Vachan schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:29:
Lijkt voor mij nu wel te werken, dus het is nu eindelijk opgelost!

• Vachan
  • Nu online
Ahh bedankt voor de update. Ik ga hem gelijk invullen

• Ray_L
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 28-11 20:47
Is het julllie inmiddels gelukt? Ik ben het momenteel aan het proberen na de aanschaf van een 9070XT en ik kom tot het formulier. Echter na het indienen gebeurt er helemaal niks.

• peize9
Ray_L schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:47:
Is het julllie inmiddels gelukt? Ik ben het momenteel aan het proberen na de aanschaf van een 9070XT en ik kom tot het formulier. Echter na het indienen gebeurt er helemaal niks.
Hetvis mij gelukt, ik heb mijn code binnen en gebruikt.

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
peize9 schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 16:03:
[...]

Hetvis mij gelukt, ik heb mijn code binnen en gebruikt.
Heb je toen het gelukt was iets van een mail of iets dergelijks binnen gekregen ter bevestiging of kreeg je plots gewoon de code in de mail?

Ik heb het vandaag ook probeerd en kwam op mijn review pagina uit maar die was leeg. Daarna nog een keer gekeken en dan zie ik wel in de response op de post dat de prijs al geclaimed is. Dus ga er vanuit dat de eerste keer gewoon goed gegaan is maar heb dus 0 bevestiging van asus verder.

• peize9
4ourty2 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:52:
[...]

Heb je toen het gelukt was iets van een mail of iets dergelijks binnen gekregen ter bevestiging of kreeg je plots gewoon de code in de mail?

Ik heb het vandaag ook probeerd en kwam op mijn review pagina uit maar die was leeg. Daarna nog een keer gekeken en dan zie ik wel in de response op de post dat de prijs al geclaimed is. Dus ga er vanuit dat de eerste keer gewoon goed gegaan is maar heb dus 0 bevestiging van asus verder.
Ik heb een mail gekregen + het een entry in the reviews tab.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:23
Ik probeer het vandaag ook al een tijdje, maar krijg geen formulier. Als ik klik op "dien nu je review in" kom ik gewoon weer terug op de pagina met de knop "dien nu je review in". Verschillende browsers geprobeerd.

Catch a smile out there!

• beekilledbee
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 30-11 20:00
Glenfiddich schreef op zondag 30 november 2025 @ 17:21:
Ik probeer het vandaag ook al een tijdje, maar krijg geen formulier. Als ik klik op "dien nu je review in" kom ik gewoon weer terug op de pagina met de knop "dien nu je review in". Verschillende browsers geprobeerd.
Inmiddels is het niet eens meer mogelijk om een aanvraag in te dienen, terwijl de voorwaarden zeggen dat het tot 30 november 23.59 CET kan.

Ik had ook hetzelfde probleem als een aantal anderen, dat de aanvraag niet goed wordt geregistreerd en je er geen bevestigingsmail van krijgt.

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:47
Bij mij is het gisteren wel gelukt. Kreeg meteen een bevestigingsmail. Helaas m'n code nog niet ontvangen. Duurt dat lang? (Ja het is nog weekend maar ben benieuwd of ik de Cyber Monday sale nog red :P)

• Jaerax
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:45
Bij mij blijkbaar niet gelukt. Had een mail gestuurd en krijg je doodleuk een reactie terug in de trend van we hebben gekeken maar niets gevonden. Helaas is de promo ten einde en kun je achteraf niets meer insturen. Wat een belabberde reactie.
Pagina: 1