Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus Rate Your Gear Promotie

Pagina: 1
Acties:

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:04
Moi,

Ik heb een week geleden een nieuw scherm gekocht, een ASUS ROG Swift OLED PG32UCDMZ. Hierbij komt een €75 code om te besteden bij Gamesplanet. Ik heb echter een probleem, de website werkt niet. Als ik ingelogd probeer het formulier in te vullen krijg ik geen bevestiging dat het goed is ingediend, geen mail en geen code. Ik kom op de accounts review pagina en dat is het. Ik denk dat er wat mis is met de site. Ik heb het geprobeerd op 3 verschillende browsers (Chrome, Firefox en Edge), en op een ander device (mobiel) op een ander netwerk (roaming). Nog steeds heb ik het zelfde probleem.

Nu heb ik ook gekeken naar de request die je verstuurd, dit is zoals zou moeten post, met heel wat dingen die niet zijn ingevuld. Dingen die ook niet op het form staan. Denk hierbij aan IBAN, BIC, prize_name, prize_region etc.

Natuurlijk heb ik contact gezocht met Asus over de promotie, zij stug vast houden dat het aan mij ligt. Ik zie echter compleet geen manier waarop dit aan mij kan liggen. Mijn vraag is of andere mensen dezelfde ervaring hebben. Als het bij andere mensen inderdaad wel goed werkt, dan weet ik in ieder geval dat het dus wel zou moeten werken.

Ik hoor graag of jullie dit probleem ook hebben.

Mvg
Dany

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• Vachan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:32
Ik heb exact het zelfde probleem! Ik heb vandaag contact gehad met de Asus chat. Deze persoon zei dat ze meerdere meldingen hiervan binnen krijgen en dat als het opgelost is, dat ik er een mail over zou krijgen. In iedergeval zei ze dat het een bekend probleem is en dat het wordt doorgespeeld naar het hoofdkantoor. Of dit echt gebeurd weet ik niet....
Ik zal hier wel reageren als ik meer weet!

[ Voor 4% gewijzigd door Vachan op 13-11-2025 16:52 ]

• peize9
Vachan schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:52:
Ik heb exact het zelfde probleem! Ik heb vandaag contact gehad met de Asus chat. Deze persoon zei dat ze meerdere meldingen hiervan binnen krijgen en dat als het opgelost is, dat ik er een mail over zou krijgen. In iedergeval zei ze dat het een bekend probleem is en dat het wordt doorgespeeld naar het hoofdkantoor. Of dit echt gebeurd weet ik niet....
Ik zal hier wel reageren als ik meer weet!
Je kan de juiste mensen bereiken via support@asus-promotion.com heb ik gevonden... Maar geen reactie meer gehad na 2x duidelijk zijn over welke promotie het was. Zal wel op de berg met mails zijn beland :p

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• Vachan
Hij lijkt het weer te doen Edit: Athans ik ik kan doorklikken maar krijg geen email met aanvraag ontvangen

[ Voor 60% gewijzigd door Vachan op 14-11-2025 11:33 ]

• peize9
Vachan schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:29:
Hij lijkt het weer te doen Edit: Athans ik ik kan doorklikken maar krijg geen email met aanvraag ontvangen
Ik heb het ook ingevoerd, geen verandering tov hiervoor. Nog steeds geen mail, geen feedback op de website dat je het juist hebt ingevoerd. Echt waardeloos dit...

• peize9
Vachan schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 11:29:
Lijkt voor mij nu wel te werken, dus het is nu eindelijk opgelost!

• Vachan
Ahh bedankt voor de update. Ik ga hem gelijk invullen

• Ray_L
  • Registratie: Augustus 2024
  • Laatst online: 16:28
Is het julllie inmiddels gelukt? Ik ben het momenteel aan het proberen na de aanschaf van een 9070XT en ik kom tot het formulier. Echter na het indienen gebeurt er helemaal niks.

• peize9
Ray_L schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 14:47:
Is het julllie inmiddels gelukt? Ik ben het momenteel aan het proberen na de aanschaf van een 9070XT en ik kom tot het formulier. Echter na het indienen gebeurt er helemaal niks.
Hetvis mij gelukt, ik heb mijn code binnen en gebruikt.

Pagina: 1