Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Muurbeugel die draaibaar is en het liefst zo dicht op de muur bevestigd is bij ingeklapte stand.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, de tv koste me al een rib uit mn lijf.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als we op de stoel zitten willen we de tv kunnen draaien zodat die beter gericht is bijv tijden gamen. Verder zal die plat tegen de muur zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vogel steunen maar die zijn allemaal 160+ dat vind ik echt overkill
Samsung Full motion slim fit (16B versie), alleen lees ik daar gemixte reacties over, slecht leverbaar (niet meer verkocht door samsung en winkels hebben nagenoeg geen voorraad)
Nu twijfel ik over de https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000183746620/
Welke vragen heb je hier nog over?
Bij de muurbeugels is het een beetje het wilde westen, de 40 euro van Nedis lijkt to good to be true, maar de 200+ van vogel lijkt zwaar overpriced.
Ik vermoed dat de nedis van mindere installatiegemakken voorzien is maar daar is de prijs ook naar.
Iemand bekend met Nedis (of een ander budget merk?)
EDIT: Coolblue zegt in de klantenservice chat:
Ik zie dat wij geen geschikte muurbeugels verkopen voor deze TV. Nu snap ik dat je hem graag wilt ophangen alleen wil ik je dat afraden bij OLED TV's die gaan daar namelijk best snel kapot aan.
dit is voor het eerst dat ik dit hoor?
Ik zoek een?
Muurbeugel die draaibaar is en het liefst zo dicht op de muur bevestigd is bij ingeklapte stand.
Wat is je budget?
Zo min mogelijk, de tv koste me al een rib uit mn lijf.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als we op de stoel zitten willen we de tv kunnen draaien zodat die beter gericht is bijv tijden gamen. Verder zal die plat tegen de muur zitten.
Wat heb je zelf al gevonden?
Vogel steunen maar die zijn allemaal 160+ dat vind ik echt overkill
Samsung Full motion slim fit (16B versie), alleen lees ik daar gemixte reacties over, slecht leverbaar (niet meer verkocht door samsung en winkels hebben nagenoeg geen voorraad)
Nu twijfel ik over de https://www.bol.com/nl/nl...l-zwart/9300000183746620/
Welke vragen heb je hier nog over?
Bij de muurbeugels is het een beetje het wilde westen, de 40 euro van Nedis lijkt to good to be true, maar de 200+ van vogel lijkt zwaar overpriced.
Ik vermoed dat de nedis van mindere installatiegemakken voorzien is maar daar is de prijs ook naar.
Iemand bekend met Nedis (of een ander budget merk?)
EDIT: Coolblue zegt in de klantenservice chat:
Ik zie dat wij geen geschikte muurbeugels verkopen voor deze TV. Nu snap ik dat je hem graag wilt ophangen alleen wil ik je dat afraden bij OLED TV's die gaan daar namelijk best snel kapot aan.
dit is voor het eerst dat ik dit hoor?
[ Voor 8% gewijzigd door mxmemx op 12-11-2025 13:28 ]
:strip_exif()/f/image/nOjPlQGQTHvFjpcQGrT8Gsu2.jpg?f=fotoalbum_large)