Beamers - Filter voor ingebouwde batterij toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views

Onderwerpen

Vraag

• muldrr
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-11 23:40
Er beginnen steeds meer "portable" beamers met ingebouwde batterij op de markt te komen.
Is het eventueel mogelijk om een filter optie "ingebouwde batterij" of dergelijke toe te voegen?
Eventueel kan de batterijcapaciteit ook, maar misschien is deze niet overal beschikbaar?

Alle reacties

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:34

Eraser127

Nijkerk

Goed idee, maar dit kan denk beter in Pricewatch

My Discogs

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01:03

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Uw moderator is tot uwer dienst, verplaatst!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@muldrr Heb je misschien PW-links naar wat voorbeelden? Dan kan het PW-team wat gerichter kijken waar het van toepassing dient te zijn en of de leverancier van de data deze spec bij die producten al aanbied.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• muldrr
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-11 23:40
Mijn verontschuldigingen voor de post op een verkeerde locatie!

@Raven
Bij deze enkele links van beamers met interne batterij:
uitvoering: Anker Nebula Mars 3
uitvoering: Anker Nebula Capsule 3 Laser
uitvoering: XGIMI Halo+
uitvoering: BenQ GV50
uitvoering: Samsung The Freestyle 2nd Gen + Battery Base (battery base technisch gezien niet intern)

[ Voor 2% gewijzigd door muldrr op 25-11-2025 16:46 . Reden: nuance ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@muldrr Bedankt voor de linkjes. Nav jouw en een eerder topic heb ik specificaties aangemaakt voor accucapaciteit, batterijduur en oplaadduur. Deze heb ik al ingevuld voor de beamers die jij hebt gevonden. Volgende week wordt deze ook aangevuld door onze dataleverancier, ik zal deze dan nalopen en gelijk online zetten, zodat je volgende week lekker kan filteren. Ook zal ik dan een Portable ja/nee optie toevoegen, op basis van het al dan niet hebben van een ingebouwde accu.

Omdat jouw verzoek later kwam, sluit ik dit topic. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, graag verder in het andere topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.