Ik heb met Black Friday Deal een mooie OLED-monitor gekocht.
Het beeld is echt fantastisch voor gamen, maar bij productief werk (veel tekst) merk ik dat ik hoofdpijn krijg door text fringing.
Mijn vorige setup was simpel:
Een LCD-monitor recht voor me (hoofdscherm)
Een LCD-monitor links van me
Dat werkte perfect voor werk/productiviteit. Als ik ging gamen drukte ik op een KVM switch en windows verscheen op het primaire LCD scherm.
Maar nu heb ik er dus een extra OLED-scherm bij.
Ideaal wil ik:
De OLED recht voor me als ik game
De LCD recht voor me als ik werk
En het linker LCD-scherm gewoon laten staan zoals hij nu staat
Alleen… mijn kamer is niet zo groot, dus ik zoek een compacte en praktische oplossing om de twee middelste schermen makkelijk te kunnen wisselen van positie (zonder dat ik elke keer alles moet verplaatsen of kabels moet omsteken).
Hier is een foto van mijn huidige setup:
:strip_exif()/f/image/mU1NKJ6uRaKc3cMbeckY9K9c.gif?f=fotoalbum_large)
Het gaat om de schermen met Tweakers.
Heeft iemand een slimme oplossing bedacht voor iets vergelijkbaars?
Bijvoorbeeld met een dual monitor arm, een draai- of schuifmechanisme, of een andere creatieve opstelling waarmee ik snel kan wisselen tussen de twee hoofdschermen? Ik wil eigenlijk dat ik ze kan omwisselen van positie steeds.
Alle tips of voorbeelden zijn welkom!
Het beeld is echt fantastisch voor gamen, maar bij productief werk (veel tekst) merk ik dat ik hoofdpijn krijg door text fringing.
Mijn vorige setup was simpel:
Een LCD-monitor recht voor me (hoofdscherm)
Een LCD-monitor links van me
Dat werkte perfect voor werk/productiviteit. Als ik ging gamen drukte ik op een KVM switch en windows verscheen op het primaire LCD scherm.
Maar nu heb ik er dus een extra OLED-scherm bij.
Ideaal wil ik:
De OLED recht voor me als ik game
De LCD recht voor me als ik werk
En het linker LCD-scherm gewoon laten staan zoals hij nu staat
Alleen… mijn kamer is niet zo groot, dus ik zoek een compacte en praktische oplossing om de twee middelste schermen makkelijk te kunnen wisselen van positie (zonder dat ik elke keer alles moet verplaatsen of kabels moet omsteken).
Hier is een foto van mijn huidige setup:
:strip_exif()/f/image/mU1NKJ6uRaKc3cMbeckY9K9c.gif?f=fotoalbum_large)
Het gaat om de schermen met Tweakers.
Heeft iemand een slimme oplossing bedacht voor iets vergelijkbaars?
Bijvoorbeeld met een dual monitor arm, een draai- of schuifmechanisme, of een andere creatieve opstelling waarmee ik snel kan wisselen tussen de twee hoofdschermen? Ik wil eigenlijk dat ik ze kan omwisselen van positie steeds.
Alle tips of voorbeelden zijn welkom!
:strip_exif()/f/image/mB8EdBKrwqE3idATobhJB1ZY.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3MhsuHmblktMoVLv4IkCA67d.gif?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7ofR2312V8W1LVePs9XUvMnS.gif?f=fotoalbum_large)