Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Sepje
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 11-11 19:17
Hoi allemaal,

Ik heb op dit moment een Iphone 11 pro. Erg lang plezier van gehad, maar helaas is afgelopen zomervakantie het scherm kapot gegaan. Telefoon werkt nu stuk slechter. Daarom wil ik graag een nieuwe refurbished Iphone kopen. Ik heb zelf al wel het een en ander qua research gedaan, maar wilde ook graag van mensen hun mening en reactie horen.

Ik zit op dit moment te twijfelen tussen een Iphone 15 (€480), 14 pro (€490-520) en 14 (€350). Ik wil graag een niet veel grotere telefoon dan mijn Iphone 11 pro en minimaal dezelfde camerakwaliteit hebben. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met deze Iphones en wat jullie zouden aanraden. Wat zijn de grootste verschillen tussen deze Iphones?

Andere aanbevelingen zijn uiteraard ook welkom :)
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Alle reacties

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor ervaringen kun je reviews lezen en het forumtopic voor deze smartphones op het forum doornemen. Apart gaan vragen om ervaringen is niet erg zinvol, gezien hier dus al topics voor zijn.

Verschillen in specificaties kun je bekijken door de modellen in de Pricewatch aan te vinken voor de vergelijker.

Als je dit gedaan hebt, en je komt er dan nog niet uit, open dan gerust een topic, maar geef dan wel aan welke specifieke vragen je nog hebt, zodat we je gericht kunnen adviseren.

Dit topic is gesloten.