Ik zou ook graag NHL 2002 spelen, maar helaas, de sysreq. liggen wat te hoog voor mijn PCke (vooral de processor)
Meestal komt NHL uit rond het begin van het nieuwe seizoen (4 oktober voor de Red Wings).
Dewelke zijn trouwens jullie favoriete ploeg(en)
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
denk dat ik hem maar op de ps2 haal want mijn comp. trekt de 2002 versie zekers niet meer, ik had al problemen met 2001
favo team: pittsburgh penguins
jammer dat jagr weg is!!!
68 68 68 68 68 68 68 68 68 68 68 68 68
Verwijderd
De graphics op de PS2 zijn gewoon ni te doen, nhl 2002 wordt waarschijnlijk weer een echte toppen
realy can't wait!!!!! (
"Better ask questions before you shoot"
Volgens mij zie ik hier multiplayer mogelijkheden...
Anyway, mijn favoŽs: Philly Flyers (zeker nu Roenick er bij is gekomen) en (gek genoeg) de Chicago Blackhawks.
Potje onlijn anyone? Ik ben vanavond onlijn, laat maar ff weten...
Verwijderd
Tilburg Trappers blijft mijn favo team!!!
IK HEB JAREN BIJ DE TIGERS GESPEELD.....Op donderdag 20 september 2001 13:34 schreef Tylo het volgende:
Ik zit ook te wachten!!! En dat multiplayer zie ik ook wel zittenLaat maar weten wanneer!!
Amstel tigersOp donderdag 20 september 2001 16:56 schreef Sensei het volgende:
[..]
IK HEB JAREN BIJ DE TIGERS GESPEELD.....![]()
![]()
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
M'n neef heeft ooit het hele team van de Trappers nagemaakt in NHL 2001 !Op donderdag 20 september 2001 13:34 schreef Tylo het volgende:
Ik zit ook te wachten!!! En dat multiplayer zie ik ook wel zittenLaat maar weten wanneer!!
Ook een stel muziekjes erin.
Echt tof !
Ik ga morgen weer naar een wedstrijd.
Btw. de multiplayer in NHL 2001 vond ik niks, ik kreeg steeds een bericht dat de verbinding niet meer synchroon liep !
En dat over een LAN !
Op donderdag 20 september 2001 17:01 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
Amstel tigersjaap edenhal
Uiteraard doelde ik op het enige team in Nederland dat met recht de naam Tigers draagt.....
De Nijmegen Tigers (Van Heumen en Fulda)bedoel ik dan uiteraard.
BTW, ik ben inmiddels zelf ook bijna in het bezit van 2002....
Ik ben benieuwd....
Verwijderd
ik heb hem verschillende keren te download zien liggen d8 ik.
of het was een titel die er op leek...
Verwijderd
Heet die neef van jouw toevallig freek??M'n neef heeft ooit het hele team van de Trappers nagemaakt in NHL 2001 !
Ook een stel muziekjes erin.
Echt tof !
Ik kan hem nog nergens vinden
En voor degene die hem al hebben: En, en, en....... is het wat??
Het is zeker wat!!! Ik had van NHL 2001 alleen een rip, maar nu de full version, vet commentaar, dat NHL Cards is ook wel cool, je krijgt punten voor vette acties in de wedstrijd.Op vrijdag 21 september 2001 12:13 schreef Tylo het volgende:
[..]
En voor degene die hem al hebben: En, en, en....... is het wat??
Jammer alleen dat de boel nog niet echt soepel draait. Kan iemand vertellen hoe je hem op 16 bit zet? [Ik draai nu op 800x600 op een PIII 733, 256 MB, Geforce 2 GTS 32 MB en nog draait hij niet soepel
Ik heb volgens mij een vergelijkbaar systeem, ik draai em op 1280 x 1024, alle detail op full, en ik heb echt totaal geen problemen...Zelfs multiplayer gaat supersmooth.....Op zaterdag 22 september 2001 13:31 schreef lupusv het volgende:
[..]
Het is zeker wat!!! Ik had van NHL 2001 alleen een rip, maar nu de full version, vet commentaar, dat NHL Cards is ook wel cool, je krijgt punten voor vette acties in de wedstrijd.
Jammer alleen dat de boel nog niet echt soepel draait. Kan iemand vertellen hoe je hem op 16 bit zet? [Ik draai nu op 800x600 op een PIII 733, 256 MB, Geforce 2 GTS 32 MB en nog draait hij niet soepel]
Hmmm.... dat is vreemdOp zondag 23 september 2001 21:19 schreef Sensei het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een vergelijkbaar systeem, ik draai em op 1280 x 1024, alle detail op full, en ik heb echt totaal geen problemen...Zelfs multiplayer gaat supersmooth.....
Wat haal jij in 3DMark 2000 dan? Ik heb 4500 ongeveer.
Misschien moet ik DirectX effe opnieuw installen ofzo...
HELP!!
Verwijderd
Wanneer zetten we een competitie op?? Of gaan we eerst nog ff oefenen?
Hij is dus echt veel beter dan welke vorige versie dan ook!!
Verwijderd
zal het morgen eens proberen
Vorig jaar (versie 2001 dus...) crashte 'ie telkens naar de desktop als ik uit moest spelen bij St. Louis Blues.
Is er al een fix? Hebben meer mensen dit? Als je het gefixt hebt, laat het me weten!
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Maar ik zit met een klein probleempje nu.
Kan iemand me ff contacten op ICQ ??
heeft iemand van jullie 'm ook onder WinXP geprobeerd?
onder XP crasht bij mij de setup.exe.. je kan 'm dus niet eens installeren.
Onder WinME doet hij het perfect.
Verwijderd
Onder WinXP Corporate werkt NHL 2002 bij mij perfect!Op zondag 30 september 2001 01:38 schreef Danfoss het volgende:
ik heb 'm net binnen,
heeft iemand van jullie 'm ook onder WinXP geprobeerd?
onder XP crasht bij mij de setup.exe.. je kan 'm dus niet eens installeren.
Onder WinME doet hij het perfect.
Hier niet iig.Op zondag 30 september 2001 12:52 schreef thebill het volgende:
waar kan k nhl 2002 full version downloaden? bedankt
Vraag dit soort dingen nou gewoon niet, want dan gaat dit topic ook weer dicht...
Op zondag 30 september 2001 12:52 schreef thebill het volgende:
waar kan k nhl 2002 full version downloaden? bedankt
Edit je eerste post dan ff. Zoiets van "hier stond eerst iets doms"Op zondag 30 september 2001 13:12 schreef thebill het volgende:
ja sorry, s waar.. t spijt me had k ff niet bij nagedacht...
Iemand nog ervaringen met performance van het spel? Zoals je in een eerdere post kan lezen loopt NHL 2002 niet echt soepel op mijn systeem...
Verwijderd
2001 was vet, maar die rip liep ook hier niet synchroon.
Hier staat tekst
Big Hit Cam, Big Save Cam, Breakaway cam, etc.
NHL Cards
Veel nieuwe moves van de spelers.
Celebrations
Easter eggs via NHL Cards,
etc. etc.
Alleen stoor ik me aan het commentaar. Erg irri met een hoog kindergehalte....
Maar wel errug cool.
Helaas heb ik multiplayer erg veel gestotter en gestuiter...
Had ik met NHL 2001 ook al???
Kheb toch echt een snelle kabelverbinding...
Nee joh, dat commentaar is juist vet.Op donderdag 04 oktober 2001 17:00 schreef Sensei het volgende:
Alleen stoor ik me aan het commentaar. Erg irri met een hoog kindergehalte....