een Google-one abonnement dreigt gestopt te worden omdat Google aangeeft de 19,99 niet te kunnen innen, hoewel zij wel goedkeuring hebben van creditcard organsaties van de primaire en secundaire creditcard, de getestte 0,00 werden goedgekeurd door Masterkaart, maar de verschuldigde 19,99 werd nooit afgeboekt door Google
een oude visa kaart, 2 jaar geleden verlopen kon ik niet permanent verwijderen, die kwam steeds weer terug
wat kan er fout zijn gegaan bij ons of bij Google
Mijn vrouw wordt erg nerveus van al die domme dreigende emails die nooit antwoord geven noch aangeven welke invordering dan wel gebounced is want wij zie geen beweging op die creditcards en hebben voldoende saldo, wat we ook gecommuniceerd hebben met Google
een oude visa kaart, 2 jaar geleden verlopen kon ik niet permanent verwijderen, die kwam steeds weer terug
wat kan er fout zijn gegaan bij ons of bij Google
Mijn vrouw wordt erg nerveus van al die domme dreigende emails die nooit antwoord geven noch aangeven welke invordering dan wel gebounced is want wij zie geen beweging op die creditcards en hebben voldoende saldo, wat we ook gecommuniceerd hebben met Google