Hoi,
Een of andere kiddo heeft een domein bij namezero geregged wat ik graag zou willen hebben, als ik nu op het domein kijk dan staat daar een adfo van namezero dat het domein te koop is.
Kennelijk heeft de vorige eigenaar bannerscripts gedraaid ofzo of is zijn registratietijd verlopen, enniewee, ik wil dat domein dus graag hebben.
Nou biedt Namezero mij de volgende mogelijkheid:
- Is het verstandig om Namezero $50 dollar te betalen en na een jaar te verhuizen
- Of moet ik wachten tot na 25 september en het domein zelf aanschaffen omdat het dan immers 'expires' en $70 dollar betalen voor twee jaar...
Iemand die me hierin kan adviseren?
tnx in advance
Een of andere kiddo heeft een domein bij namezero geregged wat ik graag zou willen hebben, als ik nu op het domein kijk dan staat daar een adfo van namezero dat het domein te koop is.
Kennelijk heeft de vorige eigenaar bannerscripts gedraaid ofzo of is zijn registratietijd verlopen, enniewee, ik wil dat domein dus graag hebben.
Nou biedt Namezero mij de volgende mogelijkheid:
Als ik echter via registratie.net ga kijken dan zie ik het volgende:How much does it cost? Only offers above the minimum price of $50. will be considered, and we strongly suggest that you make your best offer within the initial mail you send as multiple parties may be attempting to purchase the domain that you want.
How can I pay? We accept payments via credit card or, for U.S. individuals, personal check or money order. If your offer is accepted, upon payment you will receive the Namezero Plus Domain Service. The Plus Service includes a domain for a full year, a 10 MB e-mail account with Web and POP access, live phone support and an instant home page.
Nu zit ik met een aantal vraagjes:Administrative Contact:
NAMEZERO.COM (NC3029-ORG) admin@namezero.com
NAMEZERO.COM
51 University Ave, Suite K
LOS GATOS, CA 95030
US
4083950426 fax: 4083950436
Technical Contact:
Technical Coordinator (TC6611-ORG) tech@NAMEZERO.COM
namezero.com, Inc.
51 University Ave, Suite K
Los Gatos, CA 95030
US
408-395-0426
Fax- - 408-395-0436
Billing Contact:
NAMEZERO.COM-WN-BCIA (NC3027-ORG) bills@NAMZERO.COM
NAMEZERO.COM
262 East Main Street
LOS GATOS, CA 95030
US
4083950426
Fax- - 4083950436
Record last updated on 25-Sep-2000.
Record expires on 25-Sep-2001.
Record created on 25-Sep-2000.
Database last updated on 18-Sep-2001 16:45:00 EDT.
- Is het verstandig om Namezero $50 dollar te betalen en na een jaar te verhuizen
- Of moet ik wachten tot na 25 september en het domein zelf aanschaffen omdat het dan immers 'expires' en $70 dollar betalen voor twee jaar...
Iemand die me hierin kan adviseren?
tnx in advance