Domein kopen van Namezero?

Pagina: 1
Acties:

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-04 10:43

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Hoi,

Een of andere kiddo heeft een domein bij namezero geregged wat ik graag zou willen hebben, als ik nu op het domein kijk dan staat daar een adfo van namezero dat het domein te koop is.
Kennelijk heeft de vorige eigenaar bannerscripts gedraaid ofzo of is zijn registratietijd verlopen, enniewee, ik wil dat domein dus graag hebben.

Nou biedt Namezero mij de volgende mogelijkheid:
How much does it cost? Only offers above the minimum price of $50. will be considered, and we strongly suggest that you make your best offer within the initial mail you send as multiple parties may be attempting to purchase the domain that you want.

How can I pay? We accept payments via credit card or, for U.S. individuals, personal check or money order. If your offer is accepted, upon payment you will receive the Namezero Plus Domain Service. The Plus Service includes a domain for a full year, a 10 MB e-mail account with Web and POP access, live phone support and an instant home page.
Als ik echter via registratie.net ga kijken dan zie ik het volgende:
Administrative Contact:
NAMEZERO.COM (NC3029-ORG) admin@namezero.com
NAMEZERO.COM
51 University Ave, Suite K
LOS GATOS, CA 95030
US
4083950426 fax: 4083950436
Technical Contact:
Technical Coordinator (TC6611-ORG) tech@NAMEZERO.COM
namezero.com, Inc.
51 University Ave, Suite K
Los Gatos, CA 95030
US
408-395-0426
Fax- - 408-395-0436
Billing Contact:
NAMEZERO.COM-WN-BCIA (NC3027-ORG) bills@NAMZERO.COM
NAMEZERO.COM
262 East Main Street
LOS GATOS, CA 95030
US
4083950426
Fax- - 4083950436

Record last updated on 25-Sep-2000.
Record expires on 25-Sep-2001.
Record created on 25-Sep-2000.
Database last updated on 18-Sep-2001 16:45:00 EDT.
Nu zit ik met een aantal vraagjes:

- Is het verstandig om Namezero $50 dollar te betalen en na een jaar te verhuizen

- Of moet ik wachten tot na 25 september en het domein zelf aanschaffen omdat het dan immers 'expires' en $70 dollar betalen voor twee jaar...

Iemand die me hierin kan adviseren?

tnx in advance

Flickr

• wouter93
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb 2 domeinen bij namezero, en zal de volgende keer ZEKER een andere aanbieder kiezen. Ze gooien je dood met schreeuwende platen over gratis domeinen, dns-resolving van je domeinnaam lukt niet altijd (waardoor meel dus af en toe niet aankomt), en bv gisteren lag hun webmail/popmail er de halve dag uit. Dus als je met even wachten dit domein bv bij Joker kunt nemen, zou ik dat zeker doen.

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

wacht ook al een half jaar totdat een domein naam weer echt vrij komt..
dacht dat namezero op een gegeven moment niet gebruikte domeinnamen weer vrij gaf...maar duurt erg lang.

.........www.raketje.com....................soon.....

• T.I.M
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik wacht ook nog steeds :( :( :( :( :(
Maar hij moet in april verlengd worden dus dan hoop ik dat ze hem vrijgeven... en dan hopen dat ik op tijd ben :) :)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik sluit me aan in de rij. ;)
Hoe gaat dat precies als een domein verloopt? Is deze dan gelijk beschikbar of heeft er iemand de eerste rechten om een domein te kopen?

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 15:42 schreef Heineken het volgende:
Ik sluit me aan in de rij. ;)
Hoe gaat dat precies als een domein verloopt? Is deze dan gelijk beschikbar of heeft er iemand de eerste rechten om een domein te kopen?
Dat vraag ik me dus ook af, kan ik 26 september dat domein al kopen?

En is het niet zo dat de betaalde service wel goed is bij Namezero, of hebben jullie het daarover?

Flickr

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

Als een domein 'expired' , dan wordt hij nog 30-40 dagen vastgehouden door de registrar, zodat de huidige eigenaar de kans heeft om het domein te verlengen . Daarna wordt hij vrijgegeven.

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

euuhh peerke...

deze wil ik: Record expires on 31-May-2001.

Das toch al... 1,2,3,4.... 111 dagen...

maar als ie vrij komt...
:) zal de eerste zijn......

.........www.raketje.com....................soon.....

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:57
Je kunt hem natuurlijk ook kopen voor $50 en laten transferen naar een andere provider voor $15... is duur, maar wel snel.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

hey DeFect.

zoals ik bij de meeting al tegen je zei. Gewoon een beleefd emailtje sturen naar NameZero. Dat je het domein graag wilt kopen. En ook niet meer willen bieden dan $15-$20. Zo heb ik het in ieder geval gedaan, en dan stug volhouden. Je zal een email terugkrijgen met dat ze het aanbod aannemen (of niet natuurlijk) en daarin staan verdere betalingsgegevens.

Hoop dat je het lukt.

:)

ps via Dotster kost 2 jaar je maar $27.97 Heb zelf goede ervaringen met hun. Lekker simpel en duidelijk, dat is iets wat NetWorkSolutions niet kan zeggen :r

"You're only as good, as what you did last week."

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 15:44
gewoon wachten totdat het vrijkomt en dan bij godaddy.com registreren voor $8,95 per jaar!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Topicstarter
Op woensdag 19 september 2001 23:53 schreef oh,when? het volgende:
hey DeFect.
* DeFeCt heeft met een half oor naar oh,when? geluisterd, I will give it a try, tnx

Flickr

Pagina: 1