Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem voor fotobewerking. Voornamelijk in Lightroom Classic en photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en beeldscherm heb ik al. Windows moet ik nog wel ergens kopen. Case heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje beneden. Opslag komen er twee van in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Alleen de Case staat al wel vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor redelijk lowkey. Maar overweeg wel om ergens RGB toe te voegen. (Staat nu niet in de lijst)
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Algehele tips en knelpunten.
Ik ben op zoek naar een systeem voor fotobewerking. Voornamelijk in Lightroom Classic en photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1500 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en beeldscherm heb ik al. Windows moet ik nog wel ergens kopen. Case heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje beneden. Opslag komen er twee van in.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen. Alleen de Case staat al wel vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga voor redelijk lowkey. Maar overweeg wel om ergens RGB toe te voegen. (Staat nu niet in de lijst)
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Algehele tips en knelpunten.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 9700X Boxed | € 283,99 | € 283,99 |
| 1 | Moederborden | MSI PRO B840M-B | € 96,99 | € 96,99 |
| 1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 5060 8GB OC Edition GDDR7 | € 301,99 | € 301,99 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Chalk White | € 144,- | € 144,- |
| 1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III Pro 280 | € 74,73 | € 74,73 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C30 | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Voedingen | MSI MAG A750GL PCIE5 Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Interne SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.399,60 | ||