Draadloos je EV opladen: Porsche brengt het als enige nu op…

Pagina: 1
Acties:

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Artikel: review: Draadloos je EV opladen: Porsche brengt het als enige nu op de markt
Auteur: @Hayte
Het nadeel is daarbij wel dat het een Porsche-systeem is. Dat wil zeggen: het is door Porsche ontwikkeld en wordt niet direct in de markt gezet als een universeel systeem waar andere autofabrikanten zomaar gebruik van kunnen maken. "Al is het wel beschikbaar voor andere merken binnen het Volkswagen-concern", merkt Holler op. Andere Porsches krijgen het systeem op termijn ook, 'al gaan we dit niet aanbieden op alle elektrische modellen'. Holler gaf daarbij geen details, maar vermoedelijk gaat het hier om de iets minder dure modellen als de Macan. "Daarnaast staan we ook open voor gesprekken met andere autofabrikanten. Uiteindelijk is dit ook een kip-eiprobleem, dus hoe meer autofabrikanten aan ons systeem meedoen, hoe beter." Holler wilde niet zeggen of er al gesprekken lopen met andere autofabrikanten binnen of buiten Volkswagen voor gebruik van het laadsysteem.
Volgens mij moet hier Cayenne staan.

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07:42
Ik denk het niet. Eerder dat "als" -> "zoals" moet zijn.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
XelaRetak schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:32:
[...]

Ik denk het niet. Eerder dat "als" -> "zoals" moet zijn.
Ah, zo kan je het inderdaad ook lezen. Ik denk dat jij gelijkt hebt.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Naast de al bekende lijnen die de richting van de wielen laten zien, komen er lijnen die je vertelt hoe je de auto moet uitlijnen om de auto op de juiste plek op de laadplaat te krijgen.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-11 18:23

Hayte

Nieuwsredacteur
rens-br schreef op maandag 10 november 2025 @ 08:38:
[...]

Ah, zo kan je het inderdaad ook lezen. Ik denk dat jij gelijkt hebt.
Zo was het inderdaad bedoeld, maar ik snap wel dat de zin wat onduidelijk geformuleerd was. Ik heb het wat aangepast :)
Zo te zien is dit inmiddels aangepast.