Glitch of onbedoelde (?) dubbeltelling reacties

Pagina: 1
Acties:

• CelisC
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-11 23:25
Artikel: nieuws: Pathé neemt Go!Gaming over, gametegoed niet meer geldig
Auteur: @YannickSpinner
Ik kan geen overkoepelende feedback knop vinden, vandaar dat ik het via deze route wil aangeven. Op het moment van schrijven (9 november, ~23:20) zie ik onder dit artikel dat er drie reacties zijn met beoordeling +2 en één reactie met beoordeling +3. Als ik echter op de +2 klik om daarop te sorteren, dan zie ik alleen twee reacties met +2, alsmede de enkele +3 reactie. De +3 reactie heeft een enkele +2 beoordeling, veertien +3 beoordelingen en niets lager dan dat.

Misschien is dit een glitch/bug? Als het zo bedoeld is, dan zij het zo. Ik zou persoonlijk denken dat het logischer is om twee maal +2 en eenmaal +3 te zien.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-11 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Het getal wat bij elke score staat is het totaal aantal zichtbare reacties wanneer je filtert op die score, niet het aantal reacties met exact die score.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.