Wij hebben als starters een nieuwbouwwoning gekocht en een grote, ervaren aannemer ingehuurd om alle wanden te dunpleisteren en te spuiten.
De werkzaamheden zouden inmiddels bijna afgerond moeten zijn. De eerste laag latex is al aangebracht, en volgens de aannemer komt er binnenkort een stukadoor langs om alles na te lopen en vervolgens de tweede, definitieve laag aan te brengen.
Toch zie ik door het hele huis beschadigingen en slordigheden. Ik vraag me af of een stukadoor dit in een paar uurtjes echt netjes kan herstellen.
De aannemer bagatelliseert de problemen en doet alsof het allemaal wel meevalt, maar ik vind het resultaat niet zo strak als afgesproken.
De verhuisdatum over vier weken komt nu snel dichterbij, en ik begin me daar zorgen over te maken.
Ik heb de aannemer gevraagd om met een plan van aanpak te komen en inzicht te geven in de definitieve planning.
Heeft iemand advies? Valt dit inderdaad mee of is dit gewoon prutswerk?
De werkzaamheden zouden inmiddels bijna afgerond moeten zijn. De eerste laag latex is al aangebracht, en volgens de aannemer komt er binnenkort een stukadoor langs om alles na te lopen en vervolgens de tweede, definitieve laag aan te brengen.
Toch zie ik door het hele huis beschadigingen en slordigheden. Ik vraag me af of een stukadoor dit in een paar uurtjes echt netjes kan herstellen.
De aannemer bagatelliseert de problemen en doet alsof het allemaal wel meevalt, maar ik vind het resultaat niet zo strak als afgesproken.
De verhuisdatum over vier weken komt nu snel dichterbij, en ik begin me daar zorgen over te maken.
Ik heb de aannemer gevraagd om met een plan van aanpak te komen en inzicht te geven in de definitieve planning.
Heeft iemand advies? Valt dit inderdaad mee of is dit gewoon prutswerk?
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() |
:strip_exif()/f/image/oyTL2SKljyuVVxIQEefoFbF0.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/JtYp4Q2LhoKv3wMa0wkGwlAM.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vYED4xSq1yIX7JARjWz8MxVi.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/afKeOn11MucKV0HlPaqBOrjg.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/G5NR6TyOrZcSoT9ofSJVZLky.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/u38lfZtkr0N2qpgKLWqNuwAU.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ULAY5Wbffj6XD5mcyRwwEaOp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/c7RYMMXuFV7sm6CX3rJhPvdp.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/BkrYi8Cv1TzApDFvoQWeguRA.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8MzGrCPZvyhj9rB6ZQG6FJnb.jpg?f=fotoalbum_tile)