Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn desktop die ik nu heb is 9 jaar oud, tijd voor een nieuwe dus.
In mijn vrije tijd speel ik vooral:
• Europa Universalis 4 en zometeen vooral 5
• Crusader kings 3
• CS2
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt voor gamen en verder gewoon huis-tuin-en-keuken gebruik (browsen, mailen, lichte productiviteit).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget: €1200 tot €1250) (inclusief assemblage) bij Azerty.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een monitor met de volgende specs: Iiyama 24.5 G-Master G2530HSU, 1920×1080 @ 75 Hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem: kast, voeding, CPU, GPU, moederbord, RAM, opslag (SSD) en koeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
• CPU-voorkeur: AMD.
• GPU: maakt me niet veel uit; Nvidia of AMD is oké zolang de prijs-kwaliteit goed is en het binnen budget past.
• Voorkeur om alle onderdelen bij Azerty te bestellen en daar te laten assembleren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
• Vereiste aansluitingen: DisplayPort (voor mijn monitor) + voldoende USB-poorten voor toetsenbord, muis en mogelijk extra randapparatuur.
• Geluidsniveau: low noise — ik wil een zo stil mogelijk systeem.
• Uiterlijk: mag er netjes uitzien, maar prestaties en stilte belangrijker dan RGB.
Ga je overklokken?
Nee, geen ambitie toe om dit te gaan doen. Stabiele, betrouwbare prestaties met degelijke koeling volstaan voor nu.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek hulp bij het samenstellen van een goed gebalanceerde build die binnen het budget van €1200 tot €1250 (incl. assemblage via Azerty) past, en die de genoemde games op high (met stabiele FPS) kan draaien.
Bij voorkeur alle componenten bij Azerty te bestellen zijn, zodat ik ze meteen kan laten assembleren.
Zelf denk ik aan deze build. Graag zou ik jullie expertise en kijken willen horen.
Extra belangrijke info / prioriteiten (samenvatting):
• Budget: €1200 tot €1250,- incl. assemblage (Azerty)
• CPU: AMD (voorkeur)
• GPU: AMD of Nvidea beiden prima
• Toekomstvriendelijk en goede prijs/prestatie
Alvast bedankt voor de input!
Mijn desktop die ik nu heb is 9 jaar oud, tijd voor een nieuwe dus.
In mijn vrije tijd speel ik vooral:
• Europa Universalis 4 en zometeen vooral 5
• Crusader kings 3
• CS2
Het systeem wordt voornamelijk gebruikt voor gamen en verder gewoon huis-tuin-en-keuken gebruik (browsen, mailen, lichte productiviteit).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget: €1200 tot €1250) (inclusief assemblage) bij Azerty.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een monitor met de volgende specs: Iiyama 24.5 G-Master G2530HSU, 1920×1080 @ 75 Hz.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een compleet systeem: kast, voeding, CPU, GPU, moederbord, RAM, opslag (SSD) en koeling
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
• CPU-voorkeur: AMD.
• GPU: maakt me niet veel uit; Nvidia of AMD is oké zolang de prijs-kwaliteit goed is en het binnen budget past.
• Voorkeur om alle onderdelen bij Azerty te bestellen en daar te laten assembleren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
• Vereiste aansluitingen: DisplayPort (voor mijn monitor) + voldoende USB-poorten voor toetsenbord, muis en mogelijk extra randapparatuur.
• Geluidsniveau: low noise — ik wil een zo stil mogelijk systeem.
• Uiterlijk: mag er netjes uitzien, maar prestaties en stilte belangrijker dan RGB.
Ga je overklokken?
Nee, geen ambitie toe om dit te gaan doen. Stabiele, betrouwbare prestaties met degelijke koeling volstaan voor nu.
Wat verwacht je van ons?
Ik zoek hulp bij het samenstellen van een goed gebalanceerde build die binnen het budget van €1200 tot €1250 (incl. assemblage via Azerty) past, en die de genoemde games op high (met stabiele FPS) kan draaien.
Bij voorkeur alle componenten bij Azerty te bestellen zijn, zodat ik ze meteen kan laten assembleren.
Zelf denk ik aan deze build. Graag zou ik jullie expertise en kijken willen horen.
| # | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9060 XT 16GB | € 358,99 | € 358,99 |
| 1 | Behuizingen | XPG VALOR MESH Zwart | € 52,57 | € 52,57 |
| 1 | Processorkoeling | Sharkoon A40 Zwart | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3636F16GX2-FX5 | € 138,44 | € 138,44 |
| 1 | Upgradesets | Azerty Combokit Asrock moederbord + AMD Ryzen 5 7500F | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE GOLD 650 V3 ATX 3.1 Non-Modular | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Interne SSD's | WD Blue SN5000 1TB | € 65,67 | € 65,67 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 955,56 | ||
• Budget: €1200 tot €1250,- incl. assemblage (Azerty)
• CPU: AMD (voorkeur)
• GPU: AMD of Nvidea beiden prima
• Toekomstvriendelijk en goede prijs/prestatie
Alvast bedankt voor de input!