Hallo allemaal,
Deze week heb ik de desktop uit de BBG gebouwd (Best Buy Guide: De beste 1440p-game-pc). Echter heb ik één probleem: de pc start opnieuw op nadat ik een paar minuten in een game zit (getest met Dota2). De temperaturen en dergelijk in de AMD Adrenaline app zijn gewoon goed.
De videokaart heb ik op dit moment aangesloten met de 12V-2x6. De CPU met gewoon de 1x8-pin waar op CPU op staat.
Mijn vraag
Wat moet ik aanpassen om dit probleem op te lossen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Bios update gedaan
- GPU update
- Videokaart aangesloten op 12V-2x6, maar ook op de helft van 12V-2x6 + 1x PCIe (8-slot). Beide geven hetzelfde probleem
- Eventviewer doorlopen met de volgende foutmelding (daar nog niet op geacteerd, omdat ik niet weet hoe)
:strip_exif()/f/image/6JVJfqyVeE8zRi9IgopcOPvQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qTrsC9kAy4epp0lWLgMxytvN.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze week heb ik de desktop uit de BBG gebouwd (Best Buy Guide: De beste 1440p-game-pc). Echter heb ik één probleem: de pc start opnieuw op nadat ik een paar minuten in een game zit (getest met Dota2). De temperaturen en dergelijk in de AMD Adrenaline app zijn gewoon goed.
De videokaart heb ik op dit moment aangesloten met de 12V-2x6. De CPU met gewoon de 1x8-pin waar op CPU op staat.
Mijn vraag
Wat moet ik aanpassen om dit probleem op te lossen?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Bios update gedaan
- GPU update
- Videokaart aangesloten op 12V-2x6, maar ook op de helft van 12V-2x6 + 1x PCIe (8-slot). Beide geven hetzelfde probleem
- Eventviewer doorlopen met de volgende foutmelding (daar nog niet op geacteerd, omdat ik niet weet hoe)
:strip_exif()/f/image/6JVJfqyVeE8zRi9IgopcOPvQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qTrsC9kAy4epp0lWLgMxytvN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xL5IVKE9WZHDDUro8FxGsTOT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/79MifS6xRjsvegxqXLUERbgI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5Y1PfxkN39UBHzxzwRuHSI1h.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OLdvtjrAjsSwNkvhzJS7Bijr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VxhB4nufIj1toDTEtrLtbkDM.jpg?f=fotoalbum_large)