Vraag

• studiostevus
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 11-11 14:19
Voor ons bijgebouw (veredeld tuinhuis) met VVW, WP, HR++, en vloer/dak/wand isolatie zoek ik een kleine centrale wtw oplossing.

Het idee is dat afzuiging in het badkamertje (douche+wc) gebeurt, en in de andere ruimte weet ingeblazen wordt. Afvoer van vieze lucht via een dakdoorvoer. Dus al met al een hele basic wtw situatie. Wil liever niet heel grote bedragen uitgeven (het blijft een tuinhuis).

Ik heb nog geen goede en affordable oplossingen gezien op de markt, maar ik zou denken dat wtw steeds gangbaarder wordt en hiervoor ook iets moet bestaan… zo spannend is dit technisch gezien toch niet zou je zeggen.

Alle reacties

• Fr33z
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:15
En wat heb je zelf gevonden? Wat vind je acceptabel dan qua budget? Als het niks mag kosten dan is gewone mv-box met een co2 sensor van marktplaatd t beste, ben.je voor 200-300 euro klaar. Wtw begint bij 800 euro: https://www.cvtotaal.nl/i...co-wtw-hoogbouw-euro.html dan nog ventielen, buizen en dakdoorvoeren en je bent zo rond de 1500 kwijt. Vind ik niet gek voor een tuinhuis maar ja, geen idee wat jij een goed bedrag vindt.

• studiostevus
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 11-11 14:19
Ja ik kwam ook op die modellen van 800+
, ofwel een simpele mv box. Ik had gehoopt dat er iets in de mv box categorie zat met een wtw