• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 12:33
Ik zag in november op de voorpagina een bericht dat de Wintertrui weer te bestellen is. Lekker warm idee!
https://tweakersgear.net/product/tweakers-wintertrui

Deze ga ik niet bestellen en ik wil even vriendelijk en warm terugkoppelen aan Tweakers dat ik met name direct afhaakte door 2 zaken.. misschien kunnen jullie er wat moois mee;
  • Ik zag logos. Het is mij nu onduidelijk of de opbrengst naar DPG Media megaslurp (boe! }:O ) gaat, of echt van Tweakers blijft.
  • De trui is heeft een kleine (vierkante) opdruk, en dus niet een patroon over de hele trui stof.
Daarnaast is het dezelfde trui als in 2023 zag ik.
review: De Tweakers Wintertrui is nu te bestellen op TweakersGear

Dus ik hoop dat een volgende run/versie t0ch wat meer het wintertrui gevoel opwekt. Misschien is een crowdfund wel een route. o<:)

Error 304: Please hit any user to continue.

• Barryke
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-11 12:33
Overigens is een ander probleem altijd de maatvoering (en een maattabel). Veel van deze opdruk merch is gewoon te kort voor lange nederlanders zoals mij.

Error 304: Please hit any user to continue.

• Miesepies
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:59
Barryke schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 11:40:
  • De trui is heeft een kleine (vierkante) opdruk, en dus niet een patroon over de hele trui stof.
Sluit me aan bij de opmerking over de opdruk. Al dit soort merch spul wordt altijd voorzien van een rechthoekig opdruk in het midden van het kledingstuk. Snap het wel, hierdoor is het productie proces heel wat makkelijker.

Maar het kan zoveel leuker kan zijn als je de ruimte beter gebruikt. Hoeft niet perse helemaal rond om, maar wat als de opdruk links of rechts zit met eventueel een deel ook op de rug. Of op meerdere plekken? Of onderste of bovenste helft van het kledingstuk.

Een wat creatievere print zou mij kunnen overhalen om ook eens wat van dit soort spul te kopen.