Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Volume pieken LD Maui 28 g3

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• DJ Silver Anny
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 08-11 11:13
Mijn vraag
Heb laatst een DJ set gedraaid met mijn nieuwe LD Maui 28 G3 speakerset. 2 x de sub en 2x de top'pilaren'. Op zich prima ervaring, ze hielden zich prima in moeilijke omstandigheden. Echter gebeurde het een aantal maal dat tijdens een nummer er ineens heel kort het volume even heel hard werd. Echt heel kort; 1 seconde maar. Wel meerdere keren soms tijdens een song. Wel erg irritant dus.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik draai met een Numark controller, zowel met MP3 van een USB stick als via Tidal. Ik heb niet echt kunnen ontdekken of het bij specifieke nummers was, dus downloads of mp3 (zijn van goede kwaliteit). Voor zover ik weet gebruik ik prima xlr kabels en voedingskabels.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb contact gehad met de (prima!) klantenservice van LD (Adam Hall Group) en zij kennen deze klacht niet. De medewerker vroeg of het op beide speakersets simultaan gebeurde. Ik denk van wel maar weet het niet helemaal zeker omdat ik niet voldoende mogelijkheid had er echt even goed op te gaan letten. Maar hij gaf aan dat het dan in zijn ogen niet aan de speakers kan liggen. Maar dat het in de controller of songs moet zitten. Is er iemand hier die dit probleem kent of een dergelijke ervaring heeft en weet waar ik naar kan gaan zoeken? Dank!