Klacht tegen gemeente

Pagina: 1
Acties:
  • 775 views

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
Goedemiddag,

Concreet: Welke stok is er om te 'slaan'? Laten we de discussie over "Ze hebben juridisch gezien gelijk over het rubbetje" niet voeren: Daar schieten we niets mee op.

[ Voor 96% gewijzigd door Toppe op 07-11-2025 17:29 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:42
Ben tot halverwege de post gekomen, waarbij het voor mij overduidelijk is dat topicstarter vooral niets meer moet doen.

In prive een klacht indienen, wtf :? Als werknemer handel je namens een bedrijf. 100% zakelijk.

In communicatie gaat het dan niet over 'ik' maar 'knutselXL BV'.

En dan ga je een zakelijk probleem ook nog eens op een forum gooien ipv dat intern weg te zetten.

[ Voor 28% gewijzigd door Rukapul op 07-11-2025 17:11 ]

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:12

Roozzz

Plus ultra

Zzp, of ben je in dienst bij een bedrijf? Indien het laatste zet je leidinggevende aan het werk en stap hier nu tussenuit.

Eerlijk gezegd snap ik niet zo goed waarom een prive klachtenprocedure als escalatiepad is ingezet. Je handelt zakelijk! Is er contractueel niets afgesproken?

Bot, je wilt je gelijk halen en dat kost hier de relatie/opdracht. Je bent onderdeel van het probleem. Tijd voor herbezinning.

[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 07-11-2025 17:12 ]

If you can see, look. If you can look, observe

• Taatort
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:54
Ik waardeer je openheid maar het is wel een erg lang verhaal eerlijk gezegd.
Het is inderdaad een zakelijk geschil /verschil van inzicht. Speel het dan vooral ook zakelijk en bespreek allles open met je manager. Die kan er vervolgens voor zorgen dat jij je werk naar behoren kunt blijven doen dan wel je tips geven hoe uit deze impasse komt. Ik zou zelf zeker geen mailtjes gaan sturen maar intern escaleren.

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 00:22
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 24% gewijzigd door big bang op 07-11-2025 17:18 ]

It's time to play the music, it's time to light the lights

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:41
Ik snap je frustratie.

Wat ik niet snap: je besluit 'diagonaal te escaleren' (je wilt de manager spreken). Tamelijke no-go in de zakelijke wereld. Daarmee zeg je eigenlijk tegen je oorspronkelijke gesprekspartner dat jij niet op zijn niveau opereert, maar op dat van zijn manager.
Als de manager van je contactpersoon dat vervolgens recht trekt door met jouw manager te schakelen, ben je ineens beledigd.

Zoals anderen al aangeven: niet (nooit) persoonlijk maken. Laat je manager het oplossen, of factureer botweg alle extra administratieve kosten.

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kan iemand dit even (laten) samenvatten? Mijn Copilot gaat maar tot 8000 tekens :)

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25

Toppe

Oké ✅

Topicstarter
njitter schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 17:21:
Kan iemand dit even (laten) samenvatten? Mijn Copilot gaat maar tot 8000 tekens :)
Chatgpt nemen :9

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

• Internet Janny
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 06:01

Internet Janny

He does it for free

Kunnen de mods de openingspost terugzetten?

Zero compensation

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-11 18:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als @Toppe dit bij nader inzien toch niet meer wil bespreken, dan doen we er maar een slotje op.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.