Hallo tweakers, mijn vrouw en ik hebben een plan om binnenkort wat sonos-speakers te gaan kopen. Voor zo'n grote uitgave dacht ik: ik vraag toch even hier wat feedback.
Ik zoek een?
- Betere sound setup voor de tv in de woonkamer.
- Speaker voor in de keuken.
Wat is je budget?
Niet heel erg overna gedacht. Momenteel denk ik aan: een sonos beam gen 2, sonos sub mini en sonos era 100 in de keuken. Nieuwprijs zo'n duizend euro, Ik hoop tweedehands of met black friday wat deals te scoren.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We hebben twee wensen:
- We willen het geluid van de tv verbeteren
- Ik wil een speaker in de keuken die naast muziek ook het tv-geluid kan delen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Man in de lokale elektronicazaak heeft ons lekker gemaakt voor sonos speakers. Die lijken te doen wat ze moeten. Ik ben vooral op zoek naar of we misschien een goedkoper alternatief missen en of mensen ervaringen hebben met dit systeem.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Weet iemand hoe de release-cycle van sonos is? Ik zie dat de sonos beam 4 jaar uit is, doen ze regelmatig een update?
Ik zoek een?
- Betere sound setup voor de tv in de woonkamer.
- Speaker voor in de keuken.
Wat is je budget?
Niet heel erg overna gedacht. Momenteel denk ik aan: een sonos beam gen 2, sonos sub mini en sonos era 100 in de keuken. Nieuwprijs zo'n duizend euro, Ik hoop tweedehands of met black friday wat deals te scoren.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We hebben twee wensen:
- We willen het geluid van de tv verbeteren
- Ik wil een speaker in de keuken die naast muziek ook het tv-geluid kan delen.
Wat heb je zelf al gevonden?
Man in de lokale elektronicazaak heeft ons lekker gemaakt voor sonos speakers. Die lijken te doen wat ze moeten. Ik ben vooral op zoek naar of we misschien een goedkoper alternatief missen en of mensen ervaringen hebben met dit systeem.
Welke vragen heb je hier nog over?
- Weet iemand hoe de release-cycle van sonos is? Ik zie dat de sonos beam 4 jaar uit is, doen ze regelmatig een update?